2009年3月20日 星期五

試進場婚紗

今日約左溫馨下午試註冊時既拖尾婚紗...其實開始對呢間野有d 失望...太多限制了!!  為左生意唔夠體貼囉!!


去到 yumi serve 我...後黎先知呢個妹妹仔d taste好有問題...理解又有問題!!  今日我都體會得到...


先拎番上次 hold既比我試...不過我覺得好似唔係呢條...而且舊左好多咁既?!  之後又拎埋 d 我地上次 mark左 no. o個幾件出黎...都唔係咁既?!  你唔係求其博我唔記得下話?!  得條泡泡款既係o者!!!  是旦喇...咁試啦...唔好話"叮"一聲既感覺呀...係完全覺得唔係路呀!!  除左泡泡o個條...其他既唔係舊就係個款唔 ok...又叫我剪雜誌比佢睇心水選擇...拎黎既差天共地呀!!  究竟係咪耍我地啊?!  因為呢個仲有下次轉一次款既機會嘛...佢咪求其囉!!  簡直浪費我既機會...時間及精神呀!!!   好唔開心...佢之後仲越拎越古怪既衫出黎...真係無佢咁好氣!!  仲叫我 hold左條泡泡先...下次揀晚裝時再轉囉...真係好慶下!!  試左一個鐘左右...咁我駛乜專登請假黎呢下?!  放工黎仲大把時間啦!!  激到我死死下!!


離開間瘟神公司之後...落到街好失落又擔心...仲有幾套點揀呢?!  而且呢度好似無乜A-Line款...我唔想下下條裙都裝機關變魔術囉!!  唉.....


***


之後去左觀塘花得囍...想買對雞雞跪墊架...無貨喇!!  斷左貨添喇...!!  嗚嗚~~ 今日真係黑仔呀...咩都唔稱心順利既?!  好唔開心.....


買左個掛飾都幾靚既...不過幾貴下...



***


化悲憤為食量...去左九龍城食放題...咩減磅都拋豬腦後喇!!!!!  口亨!!~~


1 則留言:

  1. Lovely Wedding Workshop - Fiona2009年4月17日 上午8:50

    個掛飾好靚呀.....結婚當日掛在屋企....影出來的相會好靚.....放這個特別過貼一個普通的囍字
    [版主回覆05/25/2009 10:12:00]嘻~~ 我都會貼福字呀~~ 總之會搞到間房充滿囍慶咁...^^

    回覆刪除