2009年3月1日 星期日

婚禮攝影

搞惦租車...又響度行行行...見到好多攝影公司都好出力咁 sales外影呀...婚禮攝錄呀...咁又睇下啦~~


家下好多呢 d 公司幫人影外影...其實我地都有 d 興趣...如果唔用 coupon 去影羅浮宮...咁就搵間影外影啦~~


經過純美新娘...上次已經見到門口位哥哥仔好積極下...仲同阿B吹下水咁...今次佢又好積極喎...仲話阿B好熟面口添...個個見親佢都係咁講...我成日話佢一定唔可以行差踏錯...好易比人認人時一眼認出!!


跟住講下價錢呀...贈品呀...都 OK喎...比世紀仲送多左野...而且我見門口 D 相簿影出黎好 Sharp啵...咁先似影喜宴架嘛!!  之後又問我地鐘意個攝影師多野講定搞笑咁...我地一致話唔介意搞笑多口既...佢即刻話咁比個叫福哥既攝影師我地用...仲拎佢張相黎比我地睇下o岩唔o岩睇...哈~~我一睇就話佢個造型得呀...我 buy 呢類...即係個樣有 d 搞笑又戴白色膠框o個 d 搞鬼樣...輕鬆 d 嘛!!  我相信會緩和到當日既緊張氣氛掛...@@!!


之後又問埋佢用既機種...因阿 B都用 NOKIA D300啦...如果個攝影師用低過呢部既質素...咁好似有 D 那個囉!!


其實我都想加多個影 Snap shot既...不過要加多成兩千...又要比多個位出黎...已經唔夠位架啦...唉...所以都係算啦...叫 d 兄弟手足影多 d 啦~~ 都應該影到 d 野出黎掛~


睇埋福哥既相版...都幾好啵...好啦~~ 又決定多樣野喇!!


***


今日好厲害呀...租裙褂...book london taxi...加埋攝影錄影都搞惦晒!!  又行前一步喇...


其實都唔係遲左好多先搞o者...只係擺酒場地真係麻煩左 d 之外...其他大致上都好易搞...


 


1 則留言:

  1. 請問你join~左純美新娘的福哥,影d 相 好唔好啊,
    我想 join小寶~不過佢話小寶供期,得番 福哥。
    可否講我聽。
    yee1030hk@yahoo.com.hk
    [版主回覆05/09/2011 13:31:00]福哥當日既服務態度好好...佢影d standard 相都好好...
    不過就好少影 snap...希望幫到你 ^^

    回覆刪除