2009年3月8日 星期日

巴黎婚紗 (Part 1)

今日去左巴黎婚紗拎埋本大相簿同其他物品 !!  終於搞惦晒 lu~~~


上年3月...因大細佬黎呢間 join 婚紗相 package...於是我地都試玩性質咁一齊 join... 唔記得 package 係咪四千幾元...不過我細佬天生討價還價好有一手...終於幫我地都爭取到好多額外野...而且仲 upgrade 左變成 VIP @@!!  真係多得他呢!!  這價錢在 HK影根本不可能...!!


第一次影婚紗相...好緊張呢...我地約左 5月先去葵園影外景...坐左3個幾鐘頭車...葵園D花又多又靚...好多人去影呢!!  不過記得當日天氣好熱呢...一路影我地一路係咁流汗...攝影助手成日幫我抹汗...佢都忍唔住話 : 呢位新娘好大汗呢!!  @@!!!!  真係係咁滴過不停...哈哈哈~~~


影既過程都有D緊張...第一次嘛...笑起黎自己都覺得勉強...@@!!!   不過後黎睇番...反而覺得呢輯係影得最自然最好既!!  真係奇怪!!


葵園內處處都是向日葵的蹤影...哈~~







o個時都幾肥下...不過都無醒覺要減肥呢...大概...由細到大...我唔開心時就會自然瘦...所以都係有d肉好 d...証明我開心丫嘛...heehee~~ (懶人的借口~~!!)


 


 


2 則留言:

  1. 呢輯外景你係join左邊間呀? 影得幾好喎
    [版主回覆05/24/2009 23:13:00]我響深圳巴黎婚紗影架!!
    我都係最滿意呢 part 相丫...雖然係肥d...不過自然d~~^^

    回覆刪除
  2. 我最鍾意妳哋呢輯外景嘅相,特別係最尾嗰張,感覺好自然好 sweet 啊~
    [版主回覆05/24/2009 23:14:00]哈哈~~個攝影師成日叫人扮小鳥依人樣...
    影完兩個都想嘔...笑到丫~~

    回覆刪除