2012年7月26日 星期四

2012-02-18 彭福外影 (PART 2)

今次我地係買晒D相...只係想將個影相過程全紀錄...雖然唔算影得好好...

不過影既時候好輕鬆...細細又玩得開心...好肯行...不過係唔肯飲水...!!

又懶得去揀...所以問左攝影師拎 discount ...就買晒d相了...!! 


哈~~~細細著起呢條裙仔...行得好論盡~~!!  可能剪左毛...少左毛撐唔起件衫啊!! 












傻妹行行下成日都扭計要人抱呢~~~~~~~~~~ 平時佢係唔比人抱架!!! 




好珍惜和小狗玩的時間...坦白講...平時都好少時間陪佢去玩...

佢成日都響屋企等我地返去...真係好對佢唔住呢...!! 




玩到咁上下...幫佢除左D衫...真係一個大解脫...行都行得快左添...!! 




呢隻小狗成日走埋黎撩細細玩呢...!!  哈~~~ 識到朋友仔~~!  講緊狗仔話溝通!!




攝影師係咁影阿細跳黎跳去...呢隻小狗好搞笑的...見到坑渠會跳過避開跴唔到架...!!

非常小心謹慎的小狗...!! 








影左一輪...坐低休息一陣...細細即時跳上身...@@~~~ 點都唔肯再落地...!!










攝影師走左之後...我地留響公園行多陣影下相...

不過小狗細細依然係咁痴住阿B...有時仲想跳上佢對腳上面坐呀!!





之後...佢開始瞌眼訓...哈哈~~~ 全程匿埋眼養神...無我地咁好氣了!! 




影完相之後...帶左細細去沖涼...我地就乖機去歎下午茶!!

之後返到屋企...用有限的材料整左個多料大碗飯黎食...!!  YuMmY~~!!

阿細呢~~~就訓到扯鼻降了...!! 





...... 睇番 (PART 1)先......



2012-02-18 彭福外影 (PART 1)


沒有留言:

張貼留言