2012年7月30日 星期一

2012-07-21 書展2012

一年一度的書展...今年又係同細細佬去...

往年呢...細細佬一路行就間中打電話比佢女友報告現場情況...

今年呢...佢就一路行就間中影下相...再 whatsapp 比佢女友睇...

真係極之搞笑...!!!  我成日笑佢兩個真係愛得痴纏......



今年好多參展商都好似縮左皮咁... 好多個都變得好細...!! 

特別係 chocalate rain ...好失望~~!!   我仲行過佢鋪位都唔多覺呀!!!

而其他精品亦無乜特式...今年無乜買到咩書...因為都無乜心去睇lu...

反而今年有留意文迪...幾盞鬼...但係我無買到佢d產品...因為我已經有好多 folder 喇!!





一如過往...瘋刺政治的書都係咁多...今年主角自然變左阿英哥了~~!! 





今年多左好多手工藝材料售賣...不過我只係睇多...因為屋企都有好多呢類材料...都無時間整...

唔可以再堆咁多野響屋企了...屋企事頭就黎作最後通牒喇~~ (執屋) ~~~~~~~~~~~~~~~!!





雖然無乜強勁購買慾...不過都有一定的購買目標...

書買左五本...唔等駛既都買左幾樣...heehee~~~





今年無響會展食 buffet ...因為見到間食 pasta 既餐廳...所以試下...

兩個大胃王...叫個最多份量既二人餐...飽到丫~~~~~~~~~~~~!!!

三百幾蚊埋單...一如過往...都係請我細細佬食...佢就幫我做書童...報酬...heehee~~~



沒有留言:

張貼留言