2012年7月22日 星期日

2012-07-09 Happy Birthday To Christine


七月九日係阿B妹妹即係我的姑仔的生日...其實我地年年都唔記得佢生日的...哈哈~~ (非常無良心的哥哥 & 阿嫂)

反而佢就記得我生日...年年都有送大口仔的禮物比我...HEEHEE~~~ 我要反省下先得...!!

佢朋友應該送左個龍島蛋糕比佢...佢呢兩年都拎過黎同我地一齊分享架..!!

個蛋糕幾靚架...兩款口味...栗子 & 芒果...非常好味呢~~!!





哈哈~~~ 我地唯一為佢做既...就係唱生日歌比佢聽...

借細細比佢影下相...哈哈~~~ 我地兩公婆真係無乜心肝呢~~!!!

生日快樂喔~~~~~~~~~ 日日都要開開心心呀~~~~~!!




我地最後買左隻手表比佢...希望佢鍾意...不過...佢個人對物質都無大要求...應該會鍾意...heehee~~~




屋企隻阿細小姐呢...最鍾意阻頭阻細...人地影相...佢實會埋黎咋咋帝博上鏡...叫極唔走...!!








沒有留言:

張貼留言