2012年7月24日 星期二

2012-07-17 輕黏土簽名筆

上星期一 (17/7) ... 我地三個茂利唔整餅...走去整輕黏土...

今次係去葉蘊儀開既黏土學校玩...不過就見唔到佢真人...

唔駛一百蚊既 course ...仲想佢教咩?!  咪咁天真啊...嘩哈哈~~~

學校位於 K11 內...門口擺滿好多作品...靚到丫...

我地響門口猛影相...差D唔記得係黎上堂...!! 





本來有三樣可以報讀 ... 不過我地只係揀左兩樣...簽名筆 & 手花

今堂我地就玩簽名筆先...兩個星期後再玩手花~~~


首先揀花既顏色...導師已幫我地溝好D黏土顏色...

我地三個都覺得紫色靚過粉紅色及桃紅色...

只係支筆我揀左粉紅色...佢兩個就揀左綠色...

先將紫色黏土分成十四粒左右...搓成圓型...

之後再將佢地壓平...前面再按平一點 (其實我應該再按薄D先更似花瓣)...

跟住再逐塊圍住黎貼滿花芯...咁就完成朵花喇...!!

講好似好易...不過實際要整得靚都需要技巧...

我地幾個就欠呢D技巧了...成日叫導師救亡...

下次都要剪左指甲先去玩...因為有指甲好易D劃到一條痕落黏土上...!!



又發揮茂利精神...!! 



之後整埋D葉仔 & 花仔...導師幫我地痴在筆上就搞惦喇...!!



今次都無 OVERRUN ... 大家做得都好快...!!



我地三個既作品...遠睇都好睇啊...HEEHEE~~~



各位就結婚的BLOGGER~~其實都可以考慮用黏土黎整簽名筆...都幾易整...而且幾靚啊~~~~~


1 則留言:

  1. 你嘅制成品好靚呀~

    我都學咗整玫瑰花, 係for插係微型結婚蛋糕上面, 不過太忙, 未開始做~

    有時間又有興趣的話, 請來看看我的第1間微型公仔屋吖~ http://blog.yahoo.com/ken-merry/articles/176134

    回覆刪除