2012年7月23日 星期一

2012-07-19 慶祝在公司工作了N週年

上星期四 (19/7)...係我響呢間公司工作左 N 多年的紀念日...

為左鼓勵自己...加上阿B要培訓...在無人監視的情況下...

我決定放工去沙田出下血~~!!

出下血有助舒筋活血~~~~~~~~~~~

哈~~~ 行左兩個鐘左右...大有收穫...!!

以下呢D係贈品黎架咋...其中 b 仔的 note case 係加 $ 換的...!! 

波點...LIKE!!!

太耐無 shopping ... 我覺得自己好似猛獸出籠咁...嘩哈哈~~~

贈品咁可觀...可想而知收穫有幾豐富了......嘿嘿嘿~~~~~~~~

女人間中係要比自己放縱下既......!! 





分享其中幾樣戰利品...就係 sport b. 的朱耳繩...heehee~~~ 買三樣有七折呀...幾大都買買買...!!!! 

星星...LIKE!!!





仲有...之前響團購度見番有呢部機賣...好懷念呢...!!

以前朋友們都送過一部比我架...那些年...我仲用黎係咁影細細呢...

不過之後壞左 LU...一直都想再買...不過又好似好貴...

今次買番...雖然唔係平好多...不過都令我好開心...可以尋回那些年獨一無二的樂趣呢~~~

即影即有...LIKE!!!




第一張...用黎紀錄細細...HAHAHA~~~ 戴頭盔的細細...!!



沒有留言:

張貼留言