2012年7月2日 星期一

好同事好朋友 Tea Buffet@Cova

講開好同事 + 好朋友...五月時...約左零食達人出黎拎手信順便聚下舊...

好同事P知道後...話想一齊...仲話佢有張 COVA $500 大元的COUPON 可以做 SPONSOR!!!

嘩嘩嘩~~~~ 我地兩個即時興奮莫明...即時商量幾時消化左佢~~

終於決定 2012-05-05 (SAT) 一齊去食 TEA BUFFET!!!  正~~~~~~~~~我未去過 HIGH TEA...

零食達人就成日去...仲去過半島食呀...我只係試過經過大堂咋!!! 

呢間仲都食過幾次喇~~~!!




其實食過甜品BUFFET...以呢個價錢...對於我呢D平民黎講...真係幾貴... (SAT - $228 + 10%)



一行五個人...難得響呢個情況下聚舊...真係值得飲杯...(至鍾意叫D FDS 影呢D無聊相...HEEHEE)

大家圍埋一齊開開心心食一餐...完全無機心的聚舊...真係好享受~~~~

.

我地幾個天生唔蝕底的餓鬼...LUNCH都無食...有個唔駛返工既...仲早餐都無食添呀...最狼佢呀!!

呢間無得 BOOK ...要排隊...不過呢日都無乜人排...所以兩點九就可以入座...

不過要等三點先可以離開位去拎野食...!! 

一夠鐘...個個餓鬼上身衝出去...見乜拎乜...好開心~~~~~~~!! 

每樣都的的式式...好惹人喜愛...!!  食多幾件都好似唔晚飽咁 (以為.......)....




我地每人至少拎左兩轉...碟碟滿...儀態係乜?!  鬼記得了!!! 



YUMMY~~~~ 我的第一次 HIGH TEA ...就咁獻左比 COVA 了~~!!

不過可能都係只此一次...因為身邊其他朋友都不大愛好甜品呢~~~!!




撞鬼丫...!!  零食達人比我地德巴既手信...差唔多係D食剩既野...同埋響酒店 "撻"既野...!!

因為佢話比屋企人食晒喇...!!!  保護不力呀下!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

真係滿有誠意啊...!!!!!  不過無所謂啦...我要求的手信係影多D相 (做到啦) + POSTCARD (終於收到啦)...!! 

佢都有做足啊...!!  HEE~~~~



仲有...近來終於收到佢由德國寄來的POSTCARD了...足足遲了兩個多月才收到呢...!!

不過都未破我地由荷蘭寄番黎HK要半年時間的紀錄...嘩哈哈~~~~~~~~~!!



近來我地成日交換 759 的零食情報...要去勻所有大間既 759 為目標...嘿嘿嘿~~~~~~~~~

佢好好記性...記得阿B最鍾意食桃哈多...上次仲買左盒濃味朱古力大粒核哈多比阿B...開心到阿B丫...!!  偏心的小無賴~~~~

1 則留言:

  1. 去過沙田禾輋嗰間759嘛?我覺得都好大間呢!!^^
    [版主回覆07/11/2012 10:40:28]有呀~~!! 前一排做緊八達通有八折...我連續幾個星期五都去呀...哈哈~~

    呢間真係好...可以推車...每次都唔願走...heehee~~~

    回覆刪除