2012年7月3日 星期二

2012-04-26 整曲奇

排住隊 POST 出黎既...今次係一班嘩鬼去整曲奇...

或者我睇錯係整玻璃曲奇...原來只係加D朱古力既曲奇...早知唔加錢啦~~~!!

呢間有D搵笨...而且又係兩人一組...真係至唔LIKE呀~~!!! 

好彩今次係成班 FRIENDS 自己玩...所以搞笑多過認真整...

而且衰衰地都係食番自己朋友手中既作品...嘩哈哈~~~





我地幾個好互相合作架...睇D相就知我地幾咁相親相愛啦~~~~~~ 嘿嘿~~~



呢位姐姐仔仲好幫得手...幫手打掃地方添...哈哈哈~~~



整曲奇唔係想像中咁好玩...好似小朋友整泥膠咁...!!  用模黎吸吸吸...搞惦...!!

我地係咁發揮我地既藝術 (有限) 天份...整出黎都唔差啊~~~!!  唔食得個樣都嚇到人丫嘛!!



雖然實際學唔到D咩知識...不過當聚舊圍埋一齊玩下...輕輕鬆鬆又過一晚...^^




一人一盒作品...黎個大合照...味道嘛...我覺得凍左之後麻麻...熱食就好似幾香幾好味咁...



有個幾靚下的盒子拎走...返到屋企好彩無變花面貓...

送左比屋企個男人食~~~~ 左幾塊...!!  算比面...因為佢肚餓...!!

其他既我裝左響個玻璃樽入面...放左幾日...倒左...HEEHEE~~~~


沒有留言:

張貼留言