2012年7月12日 星期四

2012-05-08 口金包縫縫縫

為左令我地更LADY...所以響五月頭...我地四個 PRETTY 就去挑戰口金!!!

針紙從來都同我做唔到好朋友...因為...太心急無乜耐性...一針一線咁實在很辛苦...!!

但係成日見到人地整既口金好靚...不其然又心郁郁...

見團購有班可以玩...所以就揀左幾個對針紙都係弱項既好姊妹一齊玩...嘩哈哈~~~

勝在大家半斤八兩...可以互相取笑...!! 

又可以培養起佢地做女仔的美德...我真係好替佢地著想架...!! 

呢班個課室好細...差唔多要背對背黎坐...一班有五人...其實都幾勉強夠空間~~


首先揀布...選擇困難症又開始復發...!!  終於左揀右揀...大家已搵到心水選擇了...!!

我揀左兩塊花花布...併落似乎順眼就算了...其實塊粉紅布布...同我唔多襯...太 girlish ...





首先響塊布度畫紙樣...後來揀線時才醒起...唔應該用紫色筆畫...

因為我想揀既線都係紫色啊...所以後來越縫越眼懞呢~~~~~~



大家真係從來上堂未試過咁寧靜...好專心咁縫縫縫...大氣都唔敢透咁...好搞笑...!!

因為個個都響度作戰緊...好驚整錯要再縫過...

不過最後姊妹Y都係將其中一塊布反轉了...OMG!! 



兩個幾鐘頭...只有姊妹M係完成晒...我地三個仲未上好個口金啪啪呀!!!!!  嗚~~~~

不過今次個個都好乖...返到屋企自動自覺完成晒...!! 

四個唔同的口金...各有特色...嘿嘿嘿........



呢次導師只係叫我地用雙線黎縫...不過我覺得唔特出到條線...

再有機會...我會用四條線縫...!!

見到淘寶有好多靚布...終於近黎忍唔住...叫阿B幫我去淘左D返黎...

想整個四片口金...不過睇下個時間表...好多個星期都唔得閒.......


沒有留言:

張貼留言