2012年7月10日 星期二

2012-04-14 彭福 again & 細細的新衫新床仔

彭福公園...我記得細個時 (都好耐以前...)...媽媽放假就帶我地三隻野入黎玩...

而家呢個公園...變左狗仔的天地...好多主人帶住佢地D寶貝狗狗黎呢度玩~~~~

呢個公園好大...可以比小狗自由自在咁跑...而且泊車又唔駛錢...又平又近又方便...真係一處好去處呢~~~

細細出親街...佢都要痴住阿B的...唔會離開佢身邊好遠...唔會自己走去玩...真係比佢笑C我地~~~

仲有好多相響阿B架機度...佢欠我好多相呀...得閒只係掛住打 DIAMOND DASH ...掛住送禮物...口亨~~~




小狗的眼仔原來又惡化起黎...怪唔得呢幾個月佢成日匿埋...又間中悶悶不樂咁啦~~~

其實我真係好唔想佢受苦...因為佢唔識講比我地知唔舒服.......



可能因為唔舒服...所以間中會發脾氣...前一排佢居然響張床仔度賴左殊殊...

唯有買過張新既比佢...佢一見到新床...即刻爬左上去訓底唔肯落黎...!!   好搞笑~~~!!

佢個樣招積到...好似想話比人知 : 張床係我架~~!!   巴閉喇你...!!  小姐~~~你咪再賴殊呀!!!!!!!!!!!!!!!



響網上買左兩件衫仔比佢...雖然唔平...不過唔緊要啦...又唔係成日買...

而且質地又舒服...仲好啱身添... 阿細 MODEL 身材丫嘛...HAHAHAHAHA~~~



第一次買褲比細細著...哈~~~好型啊~~~!!!  (其實阿細想講: 我至憎著衫...家下你仲整條褲我歎?!)


1 則留言: