2012年7月25日 星期三

2012-04-22 鑽石對戒製作

又要坐時光機喇...帶定嘔吐袋啊!!! 

三個月前 (22/4) ... 我地兩 pair 人又去整戒指了...

今次係整情侶對戒啊...而且仲係響 J's 姊妹公司度整添...!!

去到大廈 lift 口...嘩~~~風涼水冷...勁好 view 呀...無敵大海景!!!

不過可以想像如果打風就大鑊了!!!  一定濕硬身呀~~~~~~~~~~






首先就係揀款啦...我地幾個都有加錢換粒大少少既鑽石...

雖然係大少少...不過都係打個乞痴就會唔見的 size ...heehee~~


呢度唔會比我地自己 cut 銀片...度好 size 已經有現成的給我們打磨...

其實係半 DIY 啦...可能時間有限...而且為左確保我地有對見得人既靚戒拎得走掛...!! 




我地就揀左戒指中間有條坑的款式...不過條坑都係導師幫我地戒出黎...!!

其實除左打磨之外...我地都無乜野做...



我就更加無乜野做...因為我成日依賴屋企既男人...(佢手工好D嘛...!!) 

好多打磨都係佢幫我執手尾......







之後到鑲石...都係導師幫我地裝入去...!!

梗係啦...咁細粒點比我地自己裝呀?  粒豆豉石一定唔知去左邊!!! 



大部份完成晒...就要將隻戒指磨番平滑喇... 導師話我無乜力水...磨左好似無磨咁...!!

即係話我姐手姐腳啦~~~~~~~~~~~~~~~~~



另一 PAIR 好朋友...佢地的對戒無要任何款式...只係鏤粒石落去...

簡簡單單的...都唔錯啊...同我地對結婚戒指差唔多款...!!



阿B係我地咁多個之中...比較積極的一個...好多步驟佢都要求導師比佢自己黎 (除左鑲石唔得外)...!!



搞左兩個幾鐘...我地兩對對戒都完成喇...嘩~~~ 靚~~~!!! 

今次我做大隻左又粗左...因為想戴在食指上...好似型D...HEEHEE~~~

我地仲刻左名 & 拍拖紀念日期落去添呀...!!!



近黎我地都係戴呢隻多...真係貪新忘舊的人...嘩哈哈~~~


沒有留言:

張貼留言