2012年7月12日 星期四

2012-04-27 羊毛氈拮拮拮

其實...每個月都會安排左幾日出去學下野...輕鬆下...

可能天生咩都想試...咩都想知點解點解...所以就咩都玩一餐...

玩下...笑下...又唔駛太認真...做得靚又開心...做得唔好又唔會唔開心...

一班朋友笑下講下整下搞下又一晚...其實都幾賞心樂事...!!

兩個月前...同好姊妹們又去左玩羊毛氈...今次係我第三次接觸了!!

兩位姊妹就從未玩過...!! 

首先係聽左導師既教導先啦...佢講既當其時係好明...不過通常到真正做時就咩都唔記得了!! 

之後決定做咩公仔啦...姊妹A就揀左隻士多啤梨熊...姊妹M就揀左隻鬼怪...我揀左隻俄羅斯娃娃 (情意結...!!)

大家開始好努力...好努力...係咁拮拮拮...不過拮左好耐都無乜大成果...

姊妹M開始幾沮喪下...有點脾氣開始黎料...哈~~




拮左個幾鐘...三個隻野仲係咁...仲未成初型丫!!!



之後慢慢開始有D進步喇...睇得出我地大概整乜喇掛...嘿嘿嘿~~



玩左三個鐘左右...我地三個既作品雖然未完成...不過已經好攰喇~~~~~~~~~~~~~~~



我拎左 WORKSHOP 註場既俄羅B黎合照呀~~~

哈~~~我專登整到佢頭大身細架...!!!



第二日帶埋返公司...同我隻第一代合照先得...!!  HEEHEE~~~

雖然兩隻都唔係太靚...不過自己整...點都開心左一晚丫...嘩哈哈~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言