2012年7月12日 星期四

2012-05-09 夜光painting油油油

五月一班嘩鬼又去發揮藝術天份...今次特別D...話係夜光畫...但係我地全無概念...!!

呢間響深水埗某商場入面...呢個商場賣D野越黎越複雜...入到去好似密麻麻咁...

咩都有...個 FOOD COURT 先誇張...間間細細間...總之有好多間...

我覺得呢個商場係至殘得快的...究竟係咪管理上有問題呢?!


講番我地一行人走去畫夜光 PAINTING...呢間係有兩個鋪位...真係超細...

而且係完全無人指導我地...只有位阿嬸同我地講如果想畫大D就要收多廿蚊...

遲左走又收多三十蚊...差D仲唔記得講D顏料放響邊...之後就走左去...間唔中先蒲頭......


個個開始搵題材黎畫喇...呢間仲有樣搞笑...

提供移印紙比我地 COPY D 圖落去...咁其實只不過係叫我地黎油顏色

我本來又想畫家人架...不過家人同夜光又好似拉唔埋咁...算了!!  決定畫朱古力雨...!!!

姊妹Y唔駛講啦...一定係畫同佢愛人傑斯的合照...!! 

另外朋友E...佢畫黎送比佢朋友做生日禮物...佢又好有心思喎!! 

不過...你地唔好效法呀...!!  我生日唔好送呢D比我丫地方啊~~~嘩哈哈~~~ 唔同人係唔WORK架!!


之後個個畢加索上身咁...係咁好努力發揮天份...!!! 

我地可以響3個鐘內畫完晒喇~~~~~~~~~~~~~~~~~




四幅都加左夜光油落去...不過可能我地加得唔多啦...效果唔明顯~~!!!

我相信貓貓嗰幅會好好多...因為朋友E比較認真地不斷加色...哈哈~~~~

呢D就係送禮 / 自用既分別啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



哈~~~ SORRY~~~ 醜化了 FATINA...!!!  


沒有留言:

張貼留言