2012年7月2日 星期一

好同事好朋友

好耐無講公司嘢...家下集合下黎講啦~~~~~~~~~~

今年年頭第一日...1月1 日...約左成班好同事去好友P同事的新居打邊爐!!!  旺一旺佢屋企...

主人家一早已準備好非常豐富的食物...黎招呼我地呢班餓鬼同事~~~~~~!! 

新屋好大呢...坐左我地咁多人響廳都唔覺迫...

諗番起...若干年前...成30幾個同事連佢地D家人...一齊黎我地屋企...

成個廳...兩個房...連天台都迫滿人.......我地屋企真係超細呢~~~~~~~~~

有位好同事仲買左個蛋糕上黎做飯後租品添......

至於我地就送左部咖啡機比男主人...因為佢熱愛歎咖啡~~~HEE~~~收到鍾意就得喇~~~!!



呢兩年公司都走幾多人下...不過相信會不斷有人走...

每個離開都有理由...不過多數都係不開心先會有想走的念頭...

其實有D真係會唔捨得...二月份就有兩位唔捨得的好同事辭職了~~~

希望佢地都有個更好的未來啊~~~~~~~~~


呢位好同事...每次要求佢幫忙...都會義不容辭的...實在好感激佢呢~~!!




另一位好同事 + 好朋友...哈~~~我入公司時...佢剛去完泰國旅行...仲送左把開信刀比我做手信...我仲留到而家架!!!!

我地結婚時...佢都義不容辭幫阿B做兄弟...仲主動幫我地影相拍片留念呢~~~!!



已經識左不知多少年了...佢的決定離開是有點突然...不過我是明白的~~!!






哈~~佢仲好闊佬...臨走留底千元大鈔請公司所有同事食下午茶呢~~~~~~~~~ ^^

多謝晒唷~~~~~~~~~快D搵到工...請我食多餐啊~~~~~~~~~!!  等緊架!!!!!!!!!!  (剛收到了好消息呢...HEE~~恭喜晒!!)




剛過去的端午節...就收到好同事P的自家製四方客家糭...好可愛...哈哈~~~ 味道都幾好啊~~

我仲同佢講...出年預訂兩隻比我地呀~~!!!





另外...今年買左D美心糭子黎比親朋戚友...一SET包含嘉興糭一隻...一盒六隻三種口味的冰糭...

隻嘉興糭真係不知所謂...舊肉乾爭爭...隻糭又無乜味...!!

反而我鍾意D冰糭...有三款口味...最麻麻係蘋果...我鍾意楊枝甘露同埋柚子就幾好味...

話佢地係糭只係得個樣係...味道同質感其實似洋果子...好味~~~~




沒有留言:

張貼留言