2012年10月24日 星期三

2011-01-26 慶祝B的生日@秋田 (Part 1)

哈~~ 太懶喇...!!  太懶喇...!!!   兩個月前既野家下先的起心肝 blog!!!


Jan 26 係阿B的新曆生日...早在12月已經研究點去搞搞新意思...本來今年想比個以為係浪漫D既 surprise 比佢...點知遇到 d 有咁啱令人" 難以致信的巧合"...所以打消了原來的想法 & 地點...我覺得我既無奈才是尋常不過的事~~!!  咁又係...我會做既事又真係尋常不過既...亦都唔係只有我才能做......所以我又要努力......或者 "浪漫"  同我都係絕緣架喇...  ...唯有不扮高深只求真心啦~~~~  都係搵番D熱熱鬧鬧既好了~~!!


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


記得之前有個 blogger 生日時去過一間鐵板燒專門店好似不錯~~!!  即刻上 openrice 爬文~~!!  再 search 下其他 blogger 既親身試食......!!  ok!!  就去 " 秋田鐵板燒 "!!   我諗呢間更合阿B的口味~~~!!


BOOK左七點...不過我地六點半已經到左門口...打電話問可唔可以入去先...無問題之後就交低架車比代客泊車......





入到去...安排左我地坐近門口的位置...原來同檯仲有兩pair人...都係黎慶祝生日既~~!!


先安排左個沙律比我地...之後點餐...我地叫左兩個唔同既套餐...咁就可以食齊佢地三寶 " 龍蝦, 鮑魚, 銀雪魚 " !!


沙律酸酸地...幾開胃~~~!! 





呃~~~原本我想 book 大熱的 Edmond 師傅...不過佢呢日放假...所以另外安排左個師傅比我地......um...係一位年輕的女師傅啊~~!!  初頭覺得呢位師傅好 cool ...只係默默咁揸住鑊鏟炒炒炒~~~ 隔離檯個男師傅就成日同佢檯客講笑...@@~!!  不過...整多兩樣時就發覺呢位女師傅都好 nice 既...只係唔識搞氣氛...認真地對待食物啫~~





呢個魚子蒸蛋...好好味呀~~~!!!  第一道菜已經好有驚喜感覺了~~!! 





真係好想 encore...





之後開始整龍蝦...哎呀~~~活生生架!!  仲教我地分隻龍蝦係男定係女...@@!!





仲玩火添呀~~~~~   極盡視覺享受呢~~~~ 有得睇有得食...真係好開心~~~ !!





龍蝦味道都唔錯~~~~





之後到泡制鮑魚 & 銀雪魚...真係好好味~~











 


沒有留言:

張貼留言