2012年10月10日 星期三

2012-09-28 Mini Album Making

上個月尾 (28/9) ... 同朋友一齊去左整 Mini Album...

嗰晚整到十一點半...不過都只係完成左幾頁...要返屋企搞惦...

其實嗰晚又作病...對 con 原來已經過左幾日期...怪唔得對眼超唔舒服...!!


今次係我最勤力的一次 (除左超難的行李箱之外...)

我上個星期已經完成左呢本 Mini Album...加左一d裝飾落去...

不過超懶既我...又懶得揀相去晒...就咁睇本相簿都唔錯丫~~!!

等埋朋友們完成相簿...,再拎出去比 miss 幫我訂裝就搞惦...

其實我自己都可以訂裝既...不過...都係嗰句...我懶.......!!


< 封面 >

今次學左d特別效果...包括移印圖案去布面上...瘁到我手指都痛呢~~~!!




呢本相簿頁數其實幾多... 我仲用左幾張私伙紙先可以完成...@@~~~

整完之後...其實我排左幾次版...最後覺得而家咁先順眼dd......

其實再可以用 d punch 黎整裝飾...不過都係嗰個字啦~~~~懶..!!

所以最後都係唔太複雜既裝飾就完成 lu ~~~~~~~~~ 今次算好乖了...有整裝飾架!!!










呢本相簿整左好多頁都有 tag ...我最後都有用 distress ink 黎掃下d邊...

成本變得好 vintage style~~~!!  我幾鍾意今次既成品...!! 



再整一本第二個 style 先...用黎放 Nov 影既相...!!

沒有留言:

張貼留言