2012年10月4日 星期四

2012-09-15 變種俄羅B??

半個月前同班朋友...其實佢地都係陪我玩...哈哈~~~

因為對俄羅b 情有獨鍾既我...見到有個俄羅斯娃娃ART JAMMING...

就吹雞叫埋佢地一齊玩~~~~~ HEEHEE~~~ 有兩個事前仲要係唔知玩乜呢!!

當日佢地知道係畫俄羅斯娃娃時...阿B好搞笑囉...

即刻上網研究係咩黎...直至去到目的地都吟吟噚噚...

(好擔心既樣子...!!  真係超搞笑...!! )

放鬆 D 啦...又唔係去考試...去玩下之嘛...!!

阿B話...叫佢去打鐵仲無咁辛苦囉...!! 

有個朋友話打算畫麻雀上的一索 (即係隻雀)...

哈哈哈~~~~~~~~~ 相當期待佢既演繹囉...!! 

不過最後佢變左陣...但係...我覺得佢畫完係咁多個至有創意架!!!!!!!!!


去到畫室...一人派左一套五隻既俄羅斯娃娃木柸...

有人晴天霹靂話乜原來仲要畫五隻...哈哈哈~~~~~~~~~~

講真...其實時間真係唔多夠架...得三個鐘頭...!!!

用半個鐘起稿...每隻平均要半個鐘去完成...真係要幾手快先得...!! 

我心目中已諗到畫幾隻我鐘意既卡通人物...

所以起稿都算好快...但係...畫完出黎就好搞笑囉...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我將會畫既係 正宗俄羅B (到上色時變左Fatina)...大口仔...多啦A夢...阿Jack...同埋阿細既玩伴~~鬆弛熊...!!

大家期待下...幻想下...嘿嘿嘿...........................結果...係會令大家失望的...!!! 

理想 =\= 現實...又一次証明到囉...!!!  似嘛...?!  哈哈哈~~~~~~~~~




今日男子組個個吟噚鬼上身...哈哈哈~~~~~~

一路畫一路嘈...猛話唔知畫乜...但係佢地又好快手啵...!!

女子組都好緊張...真係驚畫唔切...但係都好認真去完成...!!

今次個個都忙住唔得閒影相...所以就由我黎啦...哈哈~~~





大家其實都畫得唔錯架...!!!



就黎要落堂時...大家既作品都大致完成晒...只係欠最細粒嗰隻...

五個有四個係放棄左呢粒野...!!  哈~~~



我地去隔離檯睇到其他人既作品......呃~~~~~~~~~ 好靚囉~!!!!!!!!!!!!!!!!

即刻問可唔可以比我地影低佢!!!!!!!!!!!!!!!





其實我地既作品都唔差架...!!!

首先出場既係朋友A 的...佢係唯一一個完成晒五隻...仲係第一個完成的!!! 

一套五隻馬騮仔...好可愛呢~~~~~~~~~!!




至於原本畫一索的朋友...最後變左畫左三國演義出黎...

個個表情十足又搞笑...!!  我鍾意個個都豬鼻啊~~~~~~~~~~~!! 

佢呢套好有創意...真係畫得唔錯架~~~~~~~~~!!

大嗰隻...我覺得好似大蕃薯...!! 





哈~~~至於鍾意傑斯的朋友仔...佢當然要畫傑斯啦~~

但係我始終諗唔明...傑斯隔離點解有隻未訓醒既比堅尼豬...有咩關係呢...?! 

阿B仲笑隻豬無事業線...唔得澎湃啊~!!




至於阿B...佢就畫左聾貓...哈哈~~~~~~~~~~~~~

零食達人一見到...就話阿B 侵犯版權...阿B就話: 即係似啦...!! 





至於我的......真係有點對唔住原創者...!! 

特別係第二隻的...大家一致認為我在畫胖虎...!?!?!?!?!! 

其實....... (細細聲告訴你們) ...我畫既係......大口仔囉...!!!!! 

講真......我都覺得似胖虎多DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD !!!

仲要響件衫畫左個B字囉~!!!! 

最尾的迷你鬆弛熊...因時間關係...所以放棄了...

只係求其畫左個笑樣上去...!!

(意思大概應該係笑自己囉...哈哈~~~我仲幫佢地畫埋架...即係笑埋佢地囉!!! )





哈~~~ 我地覺得傑斯同Fat 顛娜可以襯成一對...哈哈~~~ 仲加埋隻 " 胖虎大口仔"上去...

似唔似一家人...?!  一家的怪人.......!! 





畫完後...車左朋友A去九龍城附近的酒樓...呢日係世伯生日呢...!!

我地一場黎到...都響度食埋啦...!!  (響隔隔隔隔離檯...)

伯母相當客氣...仲過黎派利是比我地呢...!!  @@~~~



2 則留言:

  1. 哩個好得意啊...下次有都報名先..
    [版主回覆10/15/2012 16:33:32]呢個真係好得意好好玩...呢間間中就有團購架...留意下啊~~!! ^^

    回覆刪除
  2. 得意呀!! 我都想玩呢個...
    [版主回覆10/15/2012 16:34:20]呢個真係好好玩...整完擺響度都覺得好得意 (雖然唔靚...哈哈~~)

    回覆刪除