2012年10月4日 星期四

我家有個淘寶魔

今次又講下淘寶...近黎我家的男人 & 佢D單車會友人...

係咁淘淘淘...仲越淘越大件又重既物品...!!

D 單車 parts 係咁淘...全副武裝咁...!!

隔離屋又叫佢幫手淘淘淘...見到佢地都好搞笑...!!

有時佢地仲響樓下...拎住部 notebook / 手機...係咁研究...!!

邊個話男人購買慾唔強...?!  只要佢地既潛力一旦發揮...真係女性都要行埋一邊...!! 

咩都可以淘一餐...!!!!!!!!!   呢堆係近黎既傑作...三人份量...!!!




成大箱野...!!!!!!!!!  一地都鋪滿晒~~~~~~~~



呢舊扎住既又係咩黎...?!  好重呢~~~~~~~~~~~~~~~



估唔估到呢...?!



係單車胎呀~~~~~~~~~!!  真係估佢地唔到囉~~~~!!!!



淘完番黎...梗係砌下車啦...細細就響旁邊檢查過 (聞過晒) ...無問題就坐埋一邊做監工了!!!!!!!!! 





我呢...?!  叫佢幫我淘左個即有即有相機套 & 自拍鏡...

店主好人仲送左幾張貼紙比我呢~~~~~~

我既戰利品真係比起佢地係濕濕碎啦~~~~~~~~~~~~~~~

係咪...?!




上星期....我家的淘寶魔...千奇百趣既腦袋又準備響屋企整個傑作出黎...

於是......就淘左以下呢堆野返黎...!!!!!!!!!!!!!!!!!!  係機器黎架~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

重到佢要拉車仔落黎呀...!!

最搞笑係佢帶車仔上去嗰日...撞正係上水居民打擊水貨客...!!

我仲笑佢...一陣人地見到你帶車仔...以為你係水貨客囉~~~~~~~~~!! 

打壓埋你添呀!!!!!!  嘿嘿~~~

 


本來...我家的淘寶魔約左二伯中秋呢幾日假期黎幫手安裝的...

不過搞搞下... 最後遇上一d 技術問題未諗惦...所以暫時擱置左...

而家...再度左尺寸...畫左圖...可能問下公司同事的老公 (高人) ...

究竟呢項偉大既工程幾時會完工 or 爛尾...?!  

真係未知之數囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



1 則留言:

  1. 嘩....在淘寶淘咁大件野...我真係未試過呢!!! 你老公同D朋友真係潛力無限呀...有排淘呀!!!
    [版主回覆10/15/2012 16:35:23]係呀~~ 怪唔得好多人都鍾意淘寶啊...真係諗到既都會有...!! @@~~~

    回覆刪除