2012年10月30日 星期二

2012-10-12 Ruby Tuesday

好朋友之前送了張 露脾餐廳的 會員附屬卡給我...不過一直都無去到食...

上次同班朋友想去試下...不過單單等位就要兩個鐘...點等?!  所以放棄了......


不過十月中 (12/10) 時...有晚放工就同阿B即興 WALK IN...

可能太早了 (6:15p.m.)...所以居然有位可以即入...


仲有個二人餐介紹...懶惰唔多想用腦諗食乜既我地...好快就決定要呢個餐!!!


不過完來都係要選擇的...!!!   單睇名真係唔多清楚係乜黎...

我地唯有搵番本 menu 黎叫...@@~~~~




叫左個海鮮併盤...叫左個海鮮飯...不過黎到好似係差唔多既野...

分別在一牒有龍蝦...一牒有塊魚...@@~~~~ 味道差唔多......

變相好似叫左兩牒飯...hahahahaha~~~ 好在都好好味...!!

個 watier 仲過黎問我地覺得食物質素點......好搞笑...!!






兩杯飲品用一隻杯裝起...好重...份量好勁...

大部份都係我飲晒...飲到我肚好脹~~~~~~~





阿B又整鬼做忸...塞張紙巾叫我快拍佢呢個樣...@@~~~~~

張VIP有兩年限期...搵日放工再黎過先得...!!




沒有留言:

張貼留言