2012年10月10日 星期三

2012 中秋圍埋一齊打邊爐

中秋日的中午...我約左班朋友一齊學整雞仔蛋卷...

之前一日...阿B問我想食咩......我話: 打邊爐!!!!!!!!!

所以...呢日我去玩...阿B就要擔起買料打邊爐的重任了!!! 

非常開心...去完玩...返去沖完涼就有得食...嘻~~~呢句唔係我講架...係佢講架...!!  哈哈~~

買左非常多野丫...所以阿B話不如叫埋佢妹過黎食啦...

好啊!!!  熱鬧D好丫...而且佢妹唔駛一個人過節啦~~~過黎同阿細玩啦~~~!!







阿B排到碟肥牛好靚~~@@!!



好多野丫...三個人都食唔晒呢...!!!!!



今個中秋最開心係見到細細精神 & 狀態都回復...

仲開始為食起黎...!!  成晚纏住我...不過...你唔可以再食呢D野喇...!!!

你乖啊...要健康就要戒口啊!!! 




今年朋友又幫我地訂左半島月餅...唔該晒呢...咁重仲要拎咁遠...!!

下年試下訂嘉麟樓...睇下係咪真係咁好味先得!!!



今年公司畫鬼腳...中左一盒美心白蓮蓉之外...

仲好事成雙...中多盒美心冰皮...!! 

拎左四隻返公司...同D好同事分享...!!

今年美心好有水準...D 皮好好味...好有食雪糕的感覺...!!



仲買左個CAKE黎賀中秋...哈~~~ 又幾好味啵!!!


沒有留言:

張貼留言