2012年10月11日 星期四

賊朋友

近黎...其實都唔係近黎至發覺...通常我借親野比人...

D人一係就借好耐...

一係就整爛整到好烏糟...

最衰格既係有d 係一借無回頭 (呢d 正 cheap 精 & 賤格PK)...

如果想據為己有的話...鐘意就自己買啦...!!

曾經試過有個無賴仲話: 我真係好鍾意...唔想咁快還...!! 

唔好話幾錢既問題...我買得既...我自己都係好鍾意 & 有用先買...

借比你唔係應份...借左比你亦希望你會好好愛惜...用得有點交帶...!!

咁大個人比人話就唔好啦...而且因為咁而傷感情...

識我既人都知我鍾意D野乾淨, 整齊!!   我好鏡錫自己D野...!!

有時就算好彩收番D野返黎都好...見到烏糟, 皺晒, 甚至乎爛左......

嗰種心痛可想而知...!!!!! 


曾經試過收番D漫畫...皺到無朋友!!!!! 

嬲到我即刻掉晒落垃圾筒...我寧可買過!!!

最近...又要問朋友拎番借左好耐既野...答案係: 壞左好耐喇!!! 

喂~~!!!  既然壞左好耐...點解而家到我問至話比我知?!

你唔諗住要還既咩下?! 

雖然壞左...但係你始終係借人地既...係咪好應該話番比物主聽呢下?!

真係唔明D人處理事情既方法?!  呢個算好了...賠左錢...

不過有時唔係錢既問題囉...我需要既係尊重囉...明唔明呢下?!


仲有D衰到...借左我既 小說, VCD & DVD 等等 ...居然當正自己既...問我借黎借比其他人睇?!

你唔係呀話?!  拎我D野去做人情!?  點解發覺?!

因為奇怪點解成日一借無回頭...係咪唔知D野係我既?!

所以...我在盒面或盒內通常貼了張有我阿的小LABEL...

以防你"真係"忘記物主係我...唔知還比邊個...所以溫馨提示下啫...!!

不過我發覺貼左都無用...根本你係唔識尊重人...

我彷彿聽到你的心裡說話: "吹咩...係唔還呀!! "

點解身邊往往有呢D PK friend ?!  其實有冇當我係 friend?????????

仲有d朋友...平時唔會搵你...係有問題有野求你至黎搵你...討好你...

我心內自然明白...我可以比你接近...我無乜所謂你有冇搵我笨...

其實咁樣睇清一個人...都係值得...!!  如果你係咁既話...檢討下啦!!!

最近見到 FB 某 BLOGGER 的鋪頭比人偷左野...

我好認同佢寫的: " 真難以想像,把偷回來的印章,然後做聖誕咭或其它心意咭分享他人,那個人的心情是怎樣的呢?"

用偷番黎既野...真係會用得開心嗎?!  良心放了在那裡?!

所以一借無回頭的PK...你同賊係無分別...!! 

而且你比賊更衰格...因為你擺明係搶...!! 

呢D PK 人格破產左好耐...  所以我明佢無乜真心朋友既原因...!!

要用別人既野換其他人既友誼...我就做唔出了...你地做得出嗎?!

不過...我相信會有報應的...!!

曾經我對朋友說過...唔係因為你好人...而係你遇到好人...所以別人肯幫你...

所以...請珍惜別人的心...!!  友情的維繫是要灌溉的...唔係利用...明唔明?!









沒有留言:

張貼留言