2012年10月12日 星期五

b 仔蛋糕 & 濕平again

噚日放工...趁阿B要培訓...我又可以出去採購了!!! 

首先...去左睇衫褲鞋襪...首先去左 i.t. ...

一開波就買左兩對 boot !!!  一對公價只有九折...另一對就七折仲送左隻 2GB USB...!!

再去兩間鋪...響 Aape 買左兩件T比阿B..

用黎塞住佢把口...我無濕平到無晒記性架!! 




之後就去幾間蛋糕鋪睇下...拎下 d 蛋糕資料...!!

A1...Lucullus...Cova...agnis b....仲未揀定訂邊間好...!!

見到 b 仔 d 蛋糕仔幾靚...又未食過...所以就買左幾個黎試味!!

個長身蛋糕盒...我覺得有d似紙巾盒...@@~~~~





Carla < 流心芒果雲尼拿味 >

D 芒果流心略嫌少D...不過整體都幾好味...清清地~~



Dinosaur Rouge < 芒果荔枝味 >

荔枝味都幾出...相對芒果味就好少...

我幾鍾意呢個蛋糕...不過如果訂呢款...只係得 STANDARD SIZE...好大個...兩個人食唔晒~~@@!!



Jearne < 芒果藍啤梨士多啤梨海棉蛋糕 >

我地食左呢個先...蛋糕好鬆好好味...!!  呢個可以 ENCORE...!!



臨返屋企之前...仲換左兩個湯包...等阿B返黎飲...!!

呢晚係佢開 " 首個個人 Talk Show " ... 我祝佢座無虛席...GOOD SHOW...

佢叫我咪玩...已經好緊張...HAHAHAHAA~~~

完show時仲問佢有冇人嗌 " encore " ?!  哈哈哈~~~

我仲笑佢有咩開場禮物派比入場的八十幾個聽眾...?!  哈哈哈~~~

我話換左D定驚湯比佢飲...嘩哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

佢為左呢個 " 培訓班 " ...整左個 POWERPOINT...搞左幾晚...

我仲成日玩佢...叫佢當我係觀眾講一次...佢無理我囉...HAHAHAHAHA~~~



另外...響商務買左兩 PACK 花紙...靚到無朋友...!!  比錢時...連收銀都話靚~~@@!!

比D 內頁大家 LOOK LOOK ~~~





就係呢兩本喇...A4 size ...!!  撕出黎係 A3 咁大...中間摺了一摺的~!!




後記:

買左呢兩本都未用...今日 (17/10) 就響淘寶無意中 (真係好無意中睇到 ><")

淘寶賣人民幣 9.5 一本...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我而家響商務買 港幣三十蚊一本囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

太過份了...!!!!  以後呢d濕星野...都係響淘寶買好了...!! 

原來天下烏鴉都係出自淘寶囉...!!!!!  哇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 

沒有留言:

張貼留言