2012年10月4日 星期四

2012-09-30 中秋整傻雞蛋卷

之前同班朋友買左幾張COUPON...一心諗住學整彩繪蛋糕...

點知真係極難BOOK...無理由轉學其他架嘛...都差唔多學過晒了...!!

最後問究竟邊日會有四個人既位...最後BOOK左 30/9 ... BOOK 完至知呢日係中秋節...

怪唔之仲有位...@@~~~~

不過最後兩位朋友因事黎唔到...搵左另外兩位朋友加入...!!


呢間係第三次黎喇...今次係番MISS教...

一去到...仲有大半人未黎...仲遲到...我地就響度吹下水影下野咁...


終於等到人齊...睇左MISS示範...就開始埋位整喇~~~~~~~~~~


首先係整左隻雞仔材料先...!!  跟住就開始發揮創意...

響牛油紙上晝雞咀...以及雞身了...MISS叫我地盡量整走D洞洞...

如果唔係焗完出黎隻雞會變豆皮雞了...!!!




畫完雞仔...就開始製作蛋糕喇...其實都好簡單...

只係將D材料搞勻...再倒入雞仔模內就可以拎去焗了!!



十幾分鐘後...蛋糕出爐喇...好香呢...!!

丫...未講今次我地係整綠茶雞仔蛋卷...!!!

起左張牛油紙出黎...都要有D技巧既...

之後就塗CREAM 喇...加埋D紅豆蓉...卷起黎...就見番隻雞仔喇~~~!!!

卷起黎要先拎去雪一雪先...如果唔係就好易散晒喇...!!!



我地四個整既雞仔呀...未成型...不過個個都整得唔錯啊~~~~~~~~~!!!



我身邊的朋友們...無論咩組合都好...都係顛顛又傻傻的...哈哈哈~~~~~~~~~~~~~

睇下佢地搽CREAM 既姿勢就知啦...!!!



雪左一陣...就可以拎出黎起埋張牛油紙喇...!!

之後又開始發揮我地既創意及畫功了!!!!!!!!!!!!

個個畫到停唔到手囉...哈哈哈~~~~~~~~~~~~~

一堆搞笑的傻雞就係咁誕生左喇~~~~~~~~~~!! 



有位朋友仲寫左好多字添...所有材料及空間都比佢用盡了~~~~~!! 



哈~~~ 我中間的雞仔...好似流緊口水啵!!!!

幾個鐘後...拎到返屋企...仲完整!!!  呢個蛋卷真係超簡單...不過...味道麻麻地...!!


哈~~~人地中秋食月餅...我地中秋食傻雞蛋卷...!! 




上完堂之後...帶左朋友仔去入貨 (佢中毒了...嘿嘿~~~)

之後去左食棉棉冰...好味啊...!!!

呢間仲好好服務添...不過唔記得左個名...

佢見我地食完仲響度吹水...仲幫我地抹乾淨張檯添呀~~~!!


1 則留言:

  1. 我之前都買左呢間既COUPON, 整左公仔馬卡龍同芒果拿破崙, 公仔馬卡龍幾好, 拿破崙就麻麻地, D吉士唔好食
    [版主回覆10/15/2012 16:32:46]我之前都響呢度整過黑森林蛋糕...不過真係唔好味...@@~~
    公仔馬卡龍都有整...反而預左係甜...整得成型就已經好開心...哈哈~~

    回覆刪除