2012年10月30日 星期二

2012-10-18 開心的三週年紀念日

原本...今年plan左去新加坡度過我地的結婚三週年...

不過九月中時...小狗細細突然有重病...所以要取消旅行...留在港照顧她...

但我無失望到...因為陪在她身邊更開心...所以小狗...你要繼續努力加油啊!!!



依舊返左工...lunch 去左食西餐慶祝...哈哈~~~

響火炭黎講...食西餐係好豐富又富貴 (Lunch一個餐要五十蚊...@@~~~)

呢間其實食物好普通...不過杯咖啡就好得...!!!  阿B最BUY~~~!!






夜晚...之前一日阿B問我想食乜...

記得上年生日...好搞笑去左三門仔搵海鮮食...

但係搵極都無...最後去左大尾篤搵野食...相當搞笑加難忘...!!

上次見到唯一有間餐廳在裝修緊 (興建緊?! ) ...

所以決定去搵呢間餐廳試下...!!

其實我地都唔知呢間係食乜...只係想響呢度食...

所以上網 search 左就 book 埋...!!

去到見到門口的格局就知係食中餐了...

零食達人好奇怪我地食中餐慶祝...哈~~~有乜所謂?!

至重要係身邊一齊食嗰位嘛!!




呢日可能係平日...所以人流好少呀...我地揀左室內食 (因夠光方便影相...)...

基本上成個廳係我地包左咁...因為得我地一檯人...

其他人都揀左室外有風味d... 呢度裝修都幾靚架...!!




我地叫左紅燒翅...哈~~~好似去飲咁...!!

噓...咁呢日都算係喜慶日子丫嘛...!! 



我地兩個傻人...黎到三門仔出名食海鮮...居然無食海鮮...食小菜?! 

我都覺得我地係相當妙 (奇怪?!) 既人黎...!! 

味道唔差架...不過價錢就.......好明顯係做遊客生意...即係貴貴貴+++!!!




三週年快樂~~~~~~~~~~~~~~~~!! 



簡簡單單食飽飽...要返屋企同細細一齊慶祝喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



每年的紀念日...我都堅持訂蛋糕...無得解...

今年同阿B一齊去揀...一齊去訂...原本想訂b仔蛋糕 (之前買過黎試食..)...

不過最後揀左樣靚d既龍島...放棄左簡約的b仔cake......

唔緊要...遲d總有一次我會訂...嘩哈哈~~~

我發覺多間蛋糕師傅 d 字呢...真係好有改進既空間...

其實成日寫架啦...點解仲生手過我既呢...?! @@~~~



哈~~~ 阿B揀的心心蛋糕...係芒果楊枝金露味...

嘻~~~呢隻係我鍾意但佢就麻麻既味道...

多謝晒就我啊...呵呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~




阿細呢期動作多多...唔肯坐定定...所以要係咁影係咁影...

哈哈~~~不過都捕捉唔到佢正面啊!!  (佢好識避鏡頭...!!!) 

好開心的三週年...!!  時間過得真係好快呢...唔知四週年會係點既呢...?! 




阿細~~~記住你應承過我d乜架...!!!  唔准反口呢~~~~~~~~~~~~~~~

2 則留言: