2009年4月27日 星期一

又換花球

阿B話拎番去花鋪度叫佢搞番惦...所以我地今晚又上去...老闆早有準備...拎埋我上次換的花球黎做對比...仲拎埋尺出黎度個直徑比我睇...無錯...直徑係一樣...不過唔圓呢...而且D花短左咪感覺細左囉...佢仲數白色玫瑰比得睇...話比上一個多左朵添...不過我訂既係黃橙小牡丹啵...又唔數埋D小牡丹?!  姐姐...白色咁大忽...而且花與花之間覺得好多虛位...所以咪覺得整體上唔靚囉!!  而且個底仲露晒D膠紙出黎...!!  佢見我地咁堅持...就話只有塞多執綠花花落去迫番實D花...不過要留底個花球...其實我都無mood無氣同佢講喇...我話是旦...之後佢仲話佢公司用既係靚料...而且個個花球係要自己郁鬆d花呀葉呀...整番靚d個型出黎...!!  仲響我面前整添...不過佢郁左都係唔靚丫...!!  姐姐...我又唔係做呢行...你交貨比我...我拎上手覺得唔靚要自己郁?!  係咪要咁先?!  我而家唔係黎學整花球喎!!  我真係唔識囉...!!   之後佢又話金都呀...繽紛呀o個d仲整得求其添...我都知你係整得靚...如果唔係我當初做乜揀你呢?  只不過你真係達唔到我要求喎...可能我唔好彩啦...但係你既態度令我好反感囉!!


我已經決定搵第間做真花球!!!!!!!!!!!!!!   點貴都比!!!!!!


***


第一幅係今次既花球...第二幅是上次的花球...對比下...係咪無咁圓呢?!  ~___~" 




 


沒有留言:

張貼留言