2009年4月30日 星期四

Facial

今晚去又一城做 facial...響呢度都做左好幾年...不過我唔係好勤力咁去做...咁耐買過兩個 course ...即係有時一個月都做唔到一次...皮膚敏感o個排仲停左幾個月有多...所以對我都無乜特別效果...特別係對眼~~ 其實join黎都幾浪費呢!!  好在我皮膚都算OK...唔係成日出暗瘡...又無乜斑紋...Connie成日讚我皮膚好呢...heehee~~


呢間都唔平啊...我 join 面部護理同眼部護理...幾千元啊!!   差唔多六百元一次呢...!!  不過呢度環境乾淨舒服...一間大房得我一個用...又有音樂聽...而且係用機做...不過用人手按摩...但係好舒服...有時我會按到訓著教~~ 而且呢度從來未試過sale我其他產品!!  我覺得最安心囉...唔駛成日比人煩呢!!


不過因為貴啦...所以想搵第間黎試下...本來想搵 mua 大S 既...不過佢話響佢屋企做機...又要去荃灣...雖然係平...不過又驚佢比較無咁細心...所以都係放棄啦!!


不過以我懶慣又安於現況既性格...今日都係續 join 多一個 course 喇!!  又無左幾千蚊喇!!!!   我已經同 Connie 講左就結婚啦...會勤d黎做 facial...不過呢度有時都幾 full ...唔知可唔可以每個星期都黎做呢?


2 則留言:

  1. 可唔可以講係邊間呀?
    [版主回覆09/01/2009 01:05:00]又一城既 Estee Lauder~

    回覆刪除