2009年4月24日 星期五

又打耳孔

今日出了旺角換花球外...還去了金都買了安瓶...留待去羅浮宮影相前用...一買就十二支一小盒...很細支呢...之前看 bloggers 話 $180...而家話加了價...$198 仲一元都唔減比我...只係一路sales我做 facial...兩個阿毛...個樣都咁...問佢用機做幾錢...又唔答清楚...只係話用機做間間都會加d 錢...我都知...咁幾錢先得架!?  可能有客響度啦...唔方便講掛...咁即係有機會呃人啦!!  咪搞我~~



買左之後在金都兜了一個圈...睇下d鞋啦...都係o個 d 款...睇下d紅酒啦...望下d衫款...花球款...小禮物...裝下人化緊裝既款...有人用噴槍呢...早d去百利試下係點先啦...真有點後悔join 了個阿太呢~~ um...希望佢會令好似對溫馨咁改觀啦!!  佢set頭都ok既...總係擔心個妝~___~" 


巡左一陣...都無乜野好睇...下次過下海先...


之後行去旺角...經過傳說中的"有利鞋鋪"...原來就係呢度...真係街邊加樓梯檔呢...望左一陣...好無乜款既鞋...不過d人話好著而且平...都ok丫...又無人睇到我對腳既...遲d黎試一白一紅先得!!  對褂鞋或者都響度搞惦唔駛煩啦~~~約埋同學仔先得!!


***


今日又係要check耳仔既日子...上左朗豪坊 Isabella...一直都心思思想每邊打多一個耳孔...不過第一次想打時...因為新打的耳孔有少少傷口...sales唔建議我打...第二次因為要試妝驚整親所以無打...第三次想打時...阿B叫我搞惦舊o個個先...都未帶過 ~__~"


今次咩都唔再考慮喇...因為而家唔打...越接近婚期就越唔會打架喇!!  驚發炎就唔敢搞架啦~~ 而且到時唔除得呢對耳環咪唔靚囉!!


有理無理...即揀耳環...雖然有上次既經驗...不過天生怕痛既我...始終都會怯會驚...好彩 sales 好快手...居然唔駛除呢對都可以打到!!  係有d痛啦...不過唔太痛~~ 照 join 護理啦...都唔爭在啦~~ 買支藥水都 $60...比多百幾有六次檢查...都ok啦~~


哈哈~~話比阿B知...佢話估我唔到...呵呵~~~ 我發覺就算係一個幾男性化既女人...一講到靚...真係咩都可以做得出...哈哈~~



Jun 6, 09 可以除下第一對耳環...仲有個幾月...好期待呢!!  Aug 7, 09 就可以除第2對耳環喇... 不過同學仔已經除左佢新打既耳環換左其他耳環喇...佢話去 check 時先帶番...車...咁唔駛check啦...佢話唔好蝕喎!!  @@!!!  怪唔得佢成日發炎啦...傷口又唔洗下喎!!


 


 


1 則留言:

  1. wnat to know whether it's better to use 安瓶 during pre-wedding? thanks!
    [版主回覆11/23/2009 15:08:00]我唔太清楚丫...只係之前一晚用...不過覺得效果普通...

    回覆刪除