2009年4月20日 星期一

大口仔簽名筆


看到很多 blogger 也為自己的婚禮做做一些 DIY 物品...心癢癢也想做一些...好讓自己將來多點回憶...哈哈~~~ 很不自量力呢!!

 

做點什麼好呢?   我的婚禮很多物件也是大口仔...um...就做大口仔仔簽名筆啦~~ 看到一些教學教人整...也很簡單...而且出去買也要50多元一枝...就自己做吧!! 

 

但首要的是...在那裡找這麼少的大口仔呢?  而且我起碼要四個...家中很多大口仔公仔...可是細 size 的並不多...因為覺得每次細型的公仔做得比較求其...所以不會買!!

 

而近年 Trendyland 及 Sanrio 也很少出這麼小型的公仔...有點頭痛呢!!  不過我也不放棄...每次行街都會多留意...終於有次在大埔的 Trendyland 發現了...因清貨的關係...只要 $100 就可有 5 隻公仔呢!!  雖然不太靚...不過 size 剛好是我要的!!  實在太開心了!!

 


 

首要改頭換面...關於結婚的當然要換成禮服了...可是做針紙一直是我的弱項...唯有問同事...她有朋友懂做禮服呢...可是開價是 $300 一隻...oh~~no!!  我實在負擔不起呢!!  況且公仔成本也只是 $100...要加 $1,200 去改頭換面...我會比人打死的!!  哈哈~

 

唯有再想方法...在網上看到一些教人做公仔衫的...似乎很簡單...於是去買材料...不過不懂在那裡找...見到吉之島十元店有些黑白不織布賣...就買了...還買了些針線較剪...不誇張...這些我也欠缺 @@!!!!! 

 

先給他們剝光豬!!  很可憐呢~~

 


 

於是開始動工...但開始不知所措了...實在不知該如何繼續...因太醜陋了...!!!

 


 

男的已這麼難搞...女的...唉.....

 

即管問問 Ron...她很快覆我...還說如我 DIY可給我圖作參考... 那我只好告訴她已嘗試了...可是慘不忍睹呢...哈哈~~ 她說幫我做禮服是 $10 一隻...呃~~!@@!!  即是只要 $40 便可解決這煩惱...阿 B 叫我馬上給她呢...他對我實在沒信心!! 

 

太開心喇!!  雖然今次失敗了...但...算了吧...真的沒這方面的天份!!

 

不過...筆還是自己做...嘿嘿~~

 

 

 

 

 


5 則留言:

  1. Angel Leung 婚禮統籌及婚禮司儀2009年4月30日 晚上11:32

    恭喜你們﹗
    無論是程序表、時間表、拍照安排、與酒店 / 酒樓配合、進場儀式、遊戲及道具、全晚的音樂、晚裝與晚宴的時間配合等等,我都會逐一花心思為你準備,讓眾多親朋好友一同慶賀你的大喜日子,令你擁有一個難忘而獨特的婚宴。

    回覆刪除
  2. $10一隻真係好平ar...但我覺得你己經好叻...幫佢地做左件衫既初型!!~
    [版主回覆09/06/2009 02:26:00]我就係整到呢度唔知點整好喇~~
    所以叫阿 Ron 幫下我...佢好好呢...呢個價錢真係蝕比我呢~

    回覆刪除
  3. 你好啊~~~我的bd o係12月27號
    我都勁鍾意大口仔的~~但係真係通街行都搵唔到一樣係關於結婚既用品..你可以有咁多樣....真係好羨慕,可以教我點解整嗎?我都買左你影結婚相用既大口仔結婚公仔呀~~ekekeke
    [版主回覆09/18/2009 16:01:00]呢幾隻公仔我都係搵左好耐架!!
    最後我都係搵 Ron 幫我加工禮服咋!!
    而家將佢地做左個 welcome board ...
    http://hk.myblog.yahoo.com/jew903hk/article?mid=1873&fid=-1&action=next
    仲有一對未知做乜...仲諗緊~~

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆02/27/2010 11:57:00]不過最後都唔忍心響佢個pat pat開洞...所以用左絲花做呢~~
    而呢一對就放左響 welcome board 度!!

    回覆刪除
  5. HIHI~~~請問還有做禮服的紙樣嗎?,可以SEND給我做參考嗎??
    THANK YOU~~
    [版主回覆09/13/2010 18:34:00]haha~~最後我係比$$ blogger 幫我整啊...所以無紙樣呢~~ ^^

    回覆刪除