2009年4月17日 星期五

希望越大...失望越大

今日開左cheque比deposit Casablanca...遲d再confirm佈置款式...其實都未有心水...又係因為懶啦~~~


***


今晚放工去太子取絲花球...其實一早有得拎...但又唔打電話黎...我打去問話已搞惦...UM............


鋪頭將近收工...裡面只有一位客人響度睇緊相簿...唉...既然係有人訂造左...點解唔將佢好好收藏呢?  擺埋響 display o個堆度...你寫叫人唔好郁o者...人多你鬼知呀...心中已經好唔滿意佢既做法!!!


睇到個花球...直覺上好似只係換左唔係用雪糕筒裝...變成露花腳...又唔見左上次 display o個個既?!  上次我講明唔好將佢換黎比我架嘛!!  有冇咁橋賣出左呢?!?!  見到d 花枝...點解有好多都好似發晒霉咁...其實應該係有好多膠痴左響度!!!!   我問個 sales 點解咁...佢話剪枝係咁?!?!  我個心千萬個問號!!!!!  佢教緊我點安放...我根本聽唔入耳...比埋錢之後...入左 lift拎個花球黎再睇...越睇越唔高興!!  真係好有問題啵!!


因無車位...所以阿 B 響架車度等我...我問他點解D花枝咁...佢居然好似不想麻煩咁...安撫我話可能想做到似 D...唔係嘛?!  發霉感覺喎!!!!   如果係咁...點解唔枝枝都係呢?!  我夠買左呢款花既絲花啦...點解我o個d又唔係呢?!  去金都睇咁多次...人地o個 d又唔係咁喎!!



實在太激動...所以超手震...因為要趕住 SEND E-MAIL 問店主原因!!



實在慘不忍睹...越黎越唔開心...我呢個花球專登造黎影婚紗相...而家變成咁既發霉樣...認真唔老黎囉!!  實在唔想拎出去讓人見笑囉!!  而且仲要影出黎留一世添?!  我真係唔想眼冤囉!!


 


d花腳...唉...點敢 Big Day o個日叫人影花球既 snap shot 呢?!  咁細張都完全現形呀!!  而且d發霉枝佔一半呀...只不過大部份響入面o者...



花球本身 ok...不過有d絲花走左絲...不過就唔太嚴重...可以接受既......基本上都靚....不過係細個左d...明明話會做番大個d架嘛...不過算~~




唉...好失望...呢間野令我信心盡失...!!!!!   我仲 hold 左個期訂真花花球添...為左唔令我地既 BIG DAY 有咩閃失...我都係搵過間信譽有保證既先得...多幾百都再唔係問題...實在怕怕呀!!   o個兩舊水 deposit...用黎買襟花手花算了...!!  而且我都唔鍾意呢間既絲帶...一D 都唔靚...我鐘意有紋既絲帶多D囉!!!   可能命中注定...我係走唔出任何 "b" 字既五指關?!  哈哈~~~


我絕對唔會介紹人去呢間野...實在太令人失望...今朝我仲滿心歡喜......點知....唉...


 


1 則留言:

  1. 了解你的感受。
    建議補救:用濕布輕輕抹一抹, 立即吹乾。
    如果仍是這樣, 我相信是花枝本身的顏色。其實不同花有不同的花枝, 真花的也可能會有這個樣子(不是發霉, 而是本身顏色)。
     
    [版主回覆04/20/2009 11:14:00]
    因為實在太多...自己不大懂得清理...
    她說這是冬青果枝...所以會有此情況出現...不過我實在不想要這些枝...
    而家花鋪已應承重做一個給我了...
    謝謝你的建議方法呢 ^___^

     

    回覆刪除