2009年4月3日 星期五

COUPLE 囍

今日約左6:30去COUPLE囍試衫...先睇相簿...其實呢度衫就唔係咁多選擇...不過都幾有特色既...寫左 D no. 比個 sales 就開始試衫啦~~


呢間野將部份衫放左上 facebook...借 d 相 post 出黎分享下~~^^


首先試呢件...今期有本雜誌借左黎影相呢...不過個 sales 話影相o個個又唔蒸下件衫...皺皺地~~ 睇人地就著得幾靚...自己?!  麻麻地...太貼身...顯得我好肥咁...下身好橫啊...哈~ 而且條裙好長呀...唔改得架...



之後試左呢件...都幾好睇...而且一定夠搶鏡...上身好好睇...不過唔多喜歡條裙既色...好似沉左d...佢地話我著得好睇...著黎迎賓一流呀~ 閃到暈~!



之後試多幾款晚裝...有D個型OK...不過 D 色麻麻...所以無乜揀o岩~~ 我發覺我係唔適合著紫色的...可能唔多襯我既性格...@@~~


跟住試婚紗...會響呢間租黎用作影外景...我幾鍾意呢件...可能泡泡款實在太適合我...哈~~


不過同溫馨o個件差唔多咁...唯有放棄啦~~ 如果溫馨揀到第件我先要呢件...因為o個件閃d o岩 march in 用...呢件適合外影用輕鬆活潑d...



呢件好簡單...佢地話ok...最後 hold 左...不過我相信我會轉的...唔太鍾意裙尾 ...而且確實又簡單過頭...@@!!



揀左呢件黎敬酒...不過我想搵件紅色好似好d咁...d 金器會出d...哈哈哈~~~ 呢件可能送客用...著起黎好似幾瘦咁...而且呢件係 A-line...方便d...嘻~~ 我點都要有條係 A-line既!!!



睇到另外幾款...不過無試過...下次再試真d先...不過要睇下溫馨o個度揀成點先...


我幾鍾意呢條個款...不過又唔鍾意掛頸...應該要好fit先著得到呢!!


...


呢件都幾特別...不過我諗著o個時我唔會響裙底裝機關...應該仲好睇~~



如果揀呢條...我會用黎送客...幾輕鬆...haha~~



我幾鍾意呢條 WG...個型好靚...而且唔駛裝咁多野響裙下面...!!  下次一定要試~~



呢間雖然衫唔多選擇...不過好似D款都幾Trendy~~ 而且我試左咁多套都大部份o岩...前前後後試左都十幾套...無黑面任試...所以 Join 啦~~ 多間選擇心理上會好d...哈哈~~~不過荷包就輕好多lu...


決定左...突然個人好似輕鬆得多...溫馨你實在太可惡了~~哈~~


 


6 則留言:

  1. Hi.. thank you for your reply ah....
    [版主回覆05/21/2009 00:37:00]大家可以交流下嘛...嘻~~

    回覆刪除
  2. 呢間d 款幾得o番, 我最鍾意紅色(for敬酒), 黃色(好sharp, for迎賓)及最尾o個件
    [版主回覆05/24/2009 23:23:00]我都幾鍾意黃色o個套丫...好sharp呢...不過我男友話我黑丫...黃甘甘未必著得好睇喎...不過我下次會試下架!!
    紅色o個件好靚架...不過我唔夠高...又唔可以著得太高既鞋...所以應該唔駛揀啦 ~_~"
    最尾o個件我都好鍾意...不過上次出左街無得試...下次一定試!!! ^^

    回覆刪除
  3. 我上次已經hold咗3件啦, 我唸住BOOK7月頭再去試呀,,因為我有2次轉款, 到時試完話你知吖....
    [版主回覆07/10/2009 08:55:00]你去試左衫未呀?  真係返左 d 新衫呀...
    你去佢地 facebook 睇下丫~~
    http://www.facebook.com/group.php?gid=13643056313

    回覆刪除
  4. 我應該約月尾再試...到時試完話你知吖....hehe!!!
    [版主回覆07/14/2009 00:24:00]好呀~~ 希望到時又有新貨返...
    可以多d款比你揀啊 ^^

    回覆刪除
  5. 傳說中的花仙子真係好靚呀
    [版主回覆08/12/2009 00:57:00]呢條真係幾靚架...
    不過我男友我唔襯條裙 ><"

    回覆刪除

  6. 呢件靚ar~ 有幼彩感~~
    [版主回覆09/15/2009 01:39:00]呢件我見過有blogger著過都幾靚架...
    不過佢個樣好 cute 所以好襯啦...我就唔得喇 @@~~

    回覆刪除