2009年4月16日 星期四

脫毛...哈~

早幾日見到Dermes的脫毛廣告...其實一直都心思思..Laser 應該真的會永久掛...雖然貴了點...不過要我用蠟o個d痛到嘔既又唔想...用剃刀又煩...而且會搞到毛孔閉塞...一粒粒黑點響皮膚底下仲肉酸~~ 就黎結婚啦...毛髮地方真的要搞搞啦...失禮嘛!! 


之前問過下 kathy 做代言的那間...佢話大概八千幾...不過聽人講會sales你其他美容 package...問陳法拉o個間...態度又串...點都要我上去比專業人士睇左先喎...有咩唔講得既咩?!  之後響網 search 其他...有間以為 ok...點知近黎o個度d醫生又有d官非...醫生唔可以賣廣告喎...而且宣傳方法又好像有點問題...


見 Dermes 話可以免費試做...咁就輸入資料啦...等左幾日先有個女仔打比我...問我幾時得閒...於是就約好今日...佢問我近黎有冇用蠟o個黎脫毛...拔毛機有冇用?  原來用左要等多兩星期至可以做的...我咁懶又怕痛就梗係咩都無啦!!


上網 search 過呢間環境都ok架...而且上到去d阿嬸嬸會問你飲乜...好似去左餐廳咁...


6:30 準時上到去...等左十幾分鐘左右...先填寫個人資料再對下id card...終於我既護理師黎喇...叫maggie呀...幾後生靚女喎...佢仲讚我寫字幾靚...嘻~~


之後佢同我講解用咩機器做啦...過程係點啦...問左d簡短問題...都係問下d脫毛習慣咁...之後開始...佢話會有D痛...不過過程會好快...每邊一分鐘應該都OK!! 


開始啦...好緊張...而且好尷尬呢...舉起隻手...@@!!   先在左手手臂上劃了幾條線用黎試 Laser的強弱反應...之後開始...先戴上眼罩...真係幾痛架喎...架凍風機係咁吹住...不過都幾痛呢...左手做左一半...有點頂唔順...所以叫佢暫停了一會...每邊掃十下左右...右邊忍痛地完成...真係好痛啊 ><"  又話好似針拮咁?  係比針狂拮既感覺啊!!



跟住睇到真係無乜毛毛...佢話做一次會無 20% 的毛髮...大概做4次就會無98%...有都係d好幼少同淺色的...過程真係好快...希望真係會永久啦~~


之後實係sales佢地d package...只做 under-arm的話...discount後都好貴呢...如果買做小腿package就送 under-arm同埋咀唇...但係就好貴呢!!!   有非繁忙時段既...不過要 mon-fri仲要12:00 to 17:00 囉...平一千...車~~~~~~~~ 有乜大幫助?!


不過最後都 join 左啦...下次 treatment 要排到 6月尾...搞錯!!  咁我結婚前搞得惦未呢?!


之後送左 d sample...不過都係佢自己公司's products...o岩既你咪去買o個隻囉~~


不過做完真係好似輕鬆左......@@!!  唔知係咪心理作用呢?!  定係銀包輕鬆了呢?! 



 


沒有留言:

張貼留言