2009年4月27日 星期一

溫馨選戰衣 (Part 2)

選中兩件後...對這間公司開始有了很大的改觀...都唔係無衫揀既...不過真係要去親自揀啦...因為sales根本好難了解自己有乜心水...自己睇o岩隻色再試就ok好多!!


可能睇過下 Princess 同埋紫水晶 o個 d ...都係大概呢類款...公主式...um...幾廿歲仲扮公主...哈哈~~ 不過我又受到呢類...太成熟的反而唔係咁o岩我呢~~!!


都可以考慮下 couple 囍揀唔到都可以返黎呢度租埋o個件...心目中是紅色 for 敬酒...不過我想係件特別 d 既...希望 couple 囍 o個幾件我可以 carry 到就好喇!!  而送客我會揀 A-Line 款...應該會是那件淺金色 A-line 縛蝴蝶的裙...個型幾靚又夠簡單呢!  而仲有件外影婚紗就要再看看...之前hold的那件雖然好看,,,但又似乎較簡單太無款了...


***


我選完之後...輪到男主角了...他會選一黑一白...妹妹仔拎出黎d款都唔算太差...比想像中好...起碼唔太似唱金曲咁閃到爆...先選黑色的...先試褲...阿B近來瘦了呢...要轉條細少少的...不過阿B話可能自己買過條...佢始終唔太鐘意響側邊較位...


之後再著件背心...我地猛笑話似魔鬼魚...真係幾似架...笑到丫...不過最後佢居然覺得呢件著得貼服D...@@!!  再試褸款...無乜特別咁...不過有D明顯著左好似矮左...有D又似衣不稱身...試了件灰色的又麻麻地...始終呢隻色會著得個人好老又土...終於揀了件簡單的...小企領...領邊至衫邊圍了水晶石...簡單得黎都有D閃...而且FIT身D...係背後開叉位麻麻地...不過後來才發覺件件後面都係咁的...終於就揀了這套啦..用魔鬼魚款既領巾~~ 哈~~過程都唔駛15 mins~~ 呢件無偷影呢...因為附近有 sales...不過條領有幾處已披口...sales姐姐問了改衫姨姨話可以成條換條新既...到時一定要睇清楚先得!!  質地類似黑色絲帶 "閃靚靚" 咁既...


跟住再試白色的...有d很殘呢...有d起左鏡...有d太大件...而且無得試埋白褲...其實都試唔真既..個 sales 話襯黑色都 ok...um...我就覺得無咁好咁...


d款有d都 ok既...因為出面租o個 d 都類似...可能只是質地好少少...不過我對阿B呢方面都有信心...佢知自己適合乜架喇!!  終於佢揀左件有d暗金線 (叫做沙金)...襯我套褂應該都幾好睇...而且幾 fit 身...佢著修身d會好d...無顯得咁矮嘛!!  之後揀背心...其實佢試左幾件都ok既...不過要佢自己先知邊件會著得舒服 d...終於揀了件類似腰果暗花的...清清地都ok...今次領帶揀了豬腸tie...幾好睇喎!!  兩件有唔同視覺效果啦~~


阿B雖然個子不高...不過佢著起西裝都幾好睇架!!  之但係佢又唔太鐘意平時著得咁斯文...所以成日返工都係牛仔褲 T-skirt啦!!


***


之後到伴娘試裙了


終於 confirm 左條長裙~~~真係幾好睇架~~


試晒package既衫...如果再返黎join多件就加 $600...如果要件拖尾加多 $500 都比 couple囍平...睇下o個邊揀唔揀到先~~婚紗呢度就多款dd...o個邊既 EG就特別D既!!


總括黎講...今次揀衫過程都幾愉快...係初時有D不知所措...特別係件婚紗...其實我仲想試其他的...雖然唔太差...不過始終著起我無"叮"一聲既感覺囉!!  不過算啦~~ 到時應該OK既...只要瘦多十磅左右...應該到時著咩都會好睇D啦!! (發夢......)


沒有留言:

張貼留言