2009年4月21日 星期二

取大口仔西式公仔

等左一個多月...終於可以拎番對大口仔大口妹公仔喇!!


本來想找花得囍做這對公仔的禮服...不過問過要排到八月先可以取貨啊...我五月中要拎去影相喇...所以唯有放棄啦...拎左去金都既美塋坊...都要400幾元...仲貴過本身對公仔價錢!!  @@!!!


記得拎對公仔黎時...個sales已經問我點解咁捨得唔要原本o個套衫...其實中式係靚d而且特別d...不過我有個好姊妹送多一對比我呢...所以我想改一對做西式 for 影婚紗相留念啦~~~而中式o個對就做車頭公仔...而且都已經搵左 Ron幫我整d靚靚既絲花佈置襯佢地呢!!


今日個 sales 又用惋惜既語氣問我點解咁捨得...哈哈~~~


我加 $$ 換呢套禮服架...個皇冠同金bow tie 背心都係加 $$ 既...條珠鍊老闆娘話送既...不過...得前半條咋...後面係無架!! 



個頭紗麻麻地...我揀 lace 做裙...唔知點解佢會襯番 lace 頭紗...好花囉!!



手工都 ok 既...不過我相信花得囍會做得細心同精緻 d ...


大口仔件裇衫...段面有d唔對稱...大口妹就條珠鍊得半條...總之呢間呢...表面睇到既部份都 ok...不過遮住o個d就馬虎d囉...樣樣做一半咁...收就唔係收我一半 $$~~


條紅褲都無幫我做條白褲仔遮遮...仲話咁先旺夫喎!!



不過都幾靚既~~!!  到 Big Day 時會放在 receiption 做迎賓呢...!!!


丫~~ 唔知加頂帽比大口仔會唔會好d呢...總係覺得而且有 d M 字額咁款!!  @@!!!


***


就係呢對令人"惋惜"既靚靚公仔!!



***


之前訂左 Contact lens...今晚去拎埋...又無多 $1800 喇!!   真係倒水咁倒呀~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言