2009年4月9日 星期四

修眉

今晚約左 Lancome Jennifer 修眉...我條眉其實都幾難搞...高低又粗又起角...而家都好左d喇...以前仲粗仲唔順眼...!!


其實我個 package仲有一次...不過 Jennifer 又 sale 我...而家買十送二...120元左右一次...是旦啦~~~ 比佢跟開條眉...佢又知我敏感...即係人地一搞我d眼耳口鼻就唔自在...佢都好有心機等我平復緊張情緒先繼續...哈~~


不過我成日懶 book...驚一年用唔晒 12次...其實其他女仔會注重d勤d黎修...Jennifer話比夠我年半限期@@!!!


又駛一筆添...近黎駛 $$ 真係好似倒水咁...!!!


沒有留言:

張貼留言