2009年4月14日 星期二

太空步行機

幾年前買左部太空步行機...成八千幾元...不過兩個都因為懶...所以呢部機變左一件傢俬放左響度封塵好耐...


今晚終於的起心肝再玩番...咁咪唔駛出去搞咁多野囉...一路睇電視一路做...太耐無做運動既緣故...真係要幾有意志先可以做...而且覺得好攰好攰...一路做一路想放棄...哈哈~~~ 好似有天使同魔鬼響我耳邊不停同我講野咁...一個叫我繼續...一個叫我放棄~!!!


終於做左 30 mins ...真係好攰...而且阿 B 叫我唔好一下子就咁激...要慢慢來適應...好啦...我就適應住 30 mins 先啦~!!  哈哈哈~~~


沒有留言:

張貼留言