2009年4月1日 星期三

再巡婚紗鋪

放工約左 Ron 在太子等...等了一會...致電給她...她說已在附近...不停說不好意思...哈~~實在太客氣了...我只想告訴你我已到了...不是想催促你呢...不竟我們還沒見過面...我怕你也在等呢...


見到面她也是非常的客氣...不停的說唔好意思...哈哈~~ 真好人~!!   交了公仔給她...很期待她的作品呢!! ^^


之後和同學仔出尖咀...今次既目的係想搵多間婚紗鋪黎租衫...因為我仲欠一套外影婚紗及一件(或兩件)晚裝...


先去 Princess ...Sales 在忙...叫我們自己看...我地老實不客氣去左看右看d衫...拎去鏡度左拼右拼... d 衫都 ok ...不過比想像中舊了少許...在雜誌看到的款式好得多...但不知放在那...難道收埋了?!  在試身室中有一位新娘子在試穿...難怪沒 sales 得閒理我們了...因她真的很胖...大概有兩百磅...真的沒誇張...不過她試穿的也很好看...不過我們有個疑問...她們點改到而家件衫可以讓她稱身地穿上呢?!  基本上現在背後都是用塊布擋住...真的是一個問題呢!


終於有個 sales 埋來問我們是否預約了...我們說出原因...她拿出價目表給我...喎?!  加了四百元呢...那麼我租衫的成本就太貴了...她說可以有3件free trial...叫我們約個時間...不過已 over budget ...所以放棄啦~~ 而且d款好似比想像中無咁好...無上到去 VL...因為佢地話成熟D...其實A-line我都幾ok的...不過佢地唔係咁鍾意...覺得新娘應該係突出d喎 ~__~"  我就覺得簡單d反而o岩我多d呢~~


之後去紫水晶...其實呢間d衫和溫馨的很類似...不過聽 blogger講呢間幾 nice...所以去看看...上到去 sales好熱情的叫我們看相簿...其間有兩個新娘子試緊衫...oh~~佢兩個都好瘦啊...看完相簿...sales 話另一邊d 衫未影相...4月後才得閒影相入相簿...所以叫我地去看看...其中一個新娘試了一件紅色的 a-line 中式裙...真係眼前一亮...條裙好靚啊...不過全間我只看中這一件...因為其他款大概和溫馨差不多...所以也不用在這裡 join了...因為我想要和溫馨的不同 style 的...


其中一個新娘突然叫了她的朋友入更衣室內...原來她說裙子太 deep V...唔敢出來...我地起哄話出黎啊...就是想看效果呢...哈哈~~ 個sales打我的頭話我頑皮...heehee~~


因還有一個更衣室...Sales 叫我而家揀黎試試...不過我都唔打算 join ...所以只有對她說...佢地兩個咁瘦...我太大壓力喇...下次先啦...haha~~


在婚紗街再逛了一會...不過因某d原因又無再深入睇...


之後唯有去百利看...其實呢度只有兩間係目的...一間係 COUPLE囍...另一間係 Charming Image...先去 COUPLE...呢間有幾件都係心水...不過呢間又的確少衫揀 d...看了一會相簿...約了後天來試衫...



再行去 Charming Image...不過有某d原因...所以無入到去睇...其實呢間在網上看 d 衫都 ok的...


既然係咁...即係再看都無乜意思...至衰其他朋友忙住搞去旅行...一係要睇仔女...唔係幾好意思成日叫人陪看...


沒有留言:

張貼留言