2009年4月28日 星期二

MC

今晚約左個 MC 響沙田見面...其實之前已經搵左幾個心水既...不過而家原來D MC係好搶手既...所以全部都比人 book 晒 lu...


阿B心水本身係男 MC...可能覺得會好 D...而且想一男一女...不過最後我地既選擇係一個女 MC... $1,800


原來佢都係就黎結婚呢...明年一月...哈哈~~ 真係恭喜晒丫...!!


希望當晚既氣氛會搞得好D啦~~~唔想悶親 D 客人呢!!  而且希望有個人幫我地安排分擔下D工作...


其實好多人都會搵番D兄弟姊妹做...不過又唔想太麻煩佢地...所以都係決定搵人做啦...希望唔駛煩~~~


越黎越發覺做結婚呢行既生意幾好搵...真係有D想轉行!!!!!


2 則留言:

  1. 你好,想問你係揾邊間嘅mc呢??因為我個bigday都想揾mc....但我揾到一個......但好貴,又唔知好唔好.....所以想問你,謝謝你~
    [版主回覆07/22/2009 00:22:00]我搵o個個MC係 freelance...
    我比佢 email 比你問下佢丫~
    angel_ycleung@hotmail.com
    如果鐘意一男一女...佢好似仲有個男 partner...!
     

    回覆刪除
  2. then did you find a male friend as MC to match Angel? if just 1 MC, is it 太單調, or also ok? i'll find one MC, but not yet decided male or female....thanks!
    [版主回覆11/22/2009 02:31:00]其實只要帶領到賓客投入到就係一個好MC~
    我覺得就算得一個MC其實都OK架~~

    回覆刪除