2009年4月27日 星期一

溫馨選戰衣 (PART 1) (朋友限定)

今日終於約了溫馨三點上去揀衫了...之前看過很多bloggers選的戰衣...加上上次揀衫的挫折...一度令我對這間公司失去信心...令到自己好唔開心一段日子...因為太擔心了...亦怕那女仔又唔知拎d咩衫塞我要~~ 所以一直不寄以希望...而且更開始討厭這間公司起來...


或者她的專橫令我討厭...因她實在不體貼新娘子的心情...為什麼這麼專制不可轉衫款呢?!  為什麼 confirm 款仍不可拍照呢?  這些照片對化妝的效果及造型亦有影響啊!!  為什麼只可在 final fitting才可拍照呢?  但已只剩一星期不夠的時間呢!!  所以太擔心太擔心了!!  亦自責為什麼這麼衝動選這公司呢?  為什麼不去心儀的 Vanesse L. couture...?!  不去 princess...?!  甚至乎選好了的 Charming Image, so wedding etc... 連看也沒去看呢...?!  這麼心急作決定...唉...太多的煩惱了!!  覺得自己太蠢呢!  為什麼別的女孩子這麼懂為自己打算...自己卻是白痴一名...不知所措?!


Package 內有一件拖尾婚紗...兩件晚裝...兩套男禮服...因實在不想煩惱再去試多一件...所以將其中一件轉為伴娘...雖然這很貴...可是實在很怕很怕選不到!!  而且男禮亦聽聞好似也不太好...所以如他選不到...我便會要他其中一個 quota ...他出外再租一件算了...這是一個比較心安的方法......


因不想多放假期...所以只請了3.5 hrs事假扣薪...本約了2:30p.m. 改了3:00p.m., 溫馨千萬叮囑叫我唔好遲到...但同學仔又不知為何突然出旺角先...還遲了20 mins呢...~___~"  其實我地兩點半已出到去...一直等到她3點10分呢!!  還在旺角?!  在做什麼呢?  我們唯有上去試住等...


***


試番上次 HOLD了的拖尾泡泡婚紗...阿B看到名牌暫時只有兩個人 HOLD了...不竟很多人也不喜歡泡泡款...偏偏我就最受呢類款...~___~"  怪在自己性格太傻氣...一點也沒有高貴的氣質~~ 人地著通花絹好看...我卻不喜歡這質料...對我黎講太硬了... 呢條都幾好...至緊要係夠新淨~~


再試其他款式...也沒有多試很多類型...實在太難選了...自己去看也看不清楚...塞得太滿了...又套在袋中... 而且也不是太多款式...選了一件 A-LINE 可分拆拖尾的...心口有個小蝴蝶結...這件是我的心水...原來我著 A-LINE也可以的...或許近來真的瘦了的緣故吧...真的要再努力一D先得!!  這件實在喜歡...全身也有"秀"花...很簡單...很好看...而且著得我比較瘦呢!!  還有我最著重的是比較新淨!!!   Yumi說這款還有紅色和金色...不過我相信白色是最好看的...而且也不顯得成熟......不過阿B想我進場時比較閃會突出D...所以如這件只可考慮作外影...UM...不過不知上鏡會否顯得我下身胖呢?!  而且外影我想輕鬆活潑一點...其實心目中...外影我想是以泡泡裙...進場是 A-LINE的...我覺得好似呢件有氣質莊嚴一些...不過我也要看阿B的喜好...不竟我們是一對嘛...而且我也相信他的眼光...有時...我的想法只是任性罷了...^^"


這是裙腳部份...這件泡泡裙...什麼質地都有...@@"  紗...雪紡...lace...閃片...珠仔...要咩有咩!!  都幾特別既......



偷影掛在衣架上的...因用 i-phone而且在更衣室內...影得不清楚...嗚嗚~~><"



***


最後也放棄了A-LINE喇...如果我們真的有緣...或許在 COUPLE囍選不到我再來這裡找"你"吧...我記得你啦...著得我第一次有嘩的感覺的WG呢!!  ^^


***


之後試迎賓的 EG...最頭痛是這件...因出鏡率是最高的呢!!  選什麼色好呢?!  心中想紫的...雖然直覺是不襯我的性格...~___~"   Yumi拎了兩件紫的來...一件是紫紫藍藍紅紅咁...總覺得這件很娘...但佢地又話幾特別...特別即係唔靚啦...只係少有呢類係咪?!  第二件深紫...um...質地很像窗簾布...OUT!!!  再看紫色也沒有很多款...有件淺紫幾靚...不過心口D花花好殘...似幾片咸檸檬在心口...!!


其實也不知選什麼顏色...我地幾個分頭去看...挑了幾件不同色的出來...淺綠的...我知阿B鍾意我著呢隻粉綠...不過影婚紗相時著過了...我又不太想重覆...而且我覺得太淺色太普通...之後紅的那件又太深了帶點瘀色...而且裝了大機關...兩邊的泡泡顯得好似好肥咁...質料又硬..OMG~~~ 另有件深D既綠色都係有裝機關的...著起黎都OK既...不過一轉身...阿B話似圍裙!!  @@!!! 


之後我自選的淺金色有小機關的EG...其實這件個個都話幾 OK的...不過太不捨得COUPLE囍o個件了!!  所以放棄啦!!  之後試了一件隻綠色帶少少黃幾靚...不太淺...而且又有層次的...而且全身"秀"晒野...我幾喜歡這類的...影相出黎應該會幾靚...這件類似COUPLE囍最初看中的那一件...不過那件我覺得那層次的泥黃色不太好看...太沉色了!!  這件幾柔和!!  算了...也不知再能試什麼...所以就決定了要這件...不過阿B唔敢幫我影相呢...><"  之後只能影到件衫...完全看不到我著的的效果啊!!  而家我都唔記得添!! ~____~"


這也是在更衣室用 i-phone 偷拍的!!  所以效果麻麻...d色偏淡了...



腰位附有兩朵花花...有冇都無所謂...如果到時太殘既...我會叫佢除落黎...



以下3張是問准 Yumi 拍的...因我說要比 MUA 看...她說只可比我偷拍...不過要拉埋布簾不要被其他人看見...但婚紗就不可拍了!!


裙腳部份...都幾有層次...而且條裙幾閃...唔會太淺色掛...應該ok掛~~



條裙好多釘工...不過不太重...都幾新淨...係裙腳紗布的部份有點殘...我跪下來看看摸摸時...Peggy話我傻瓜咁樣睇條裙@@"  佢話會改架嘛...不過殘喎...點改呢?!  @@!!!  強光下應該睇唔到掛~ 著白色鞋應該ok啵!!



而家唯有幻想自己著起個樣啦~~~ 著起黎都顯得我瘦架...嘻~~ 而且呢隻色幾清新...原來我都幾受綠色既~~!!



選中兩件後...對這間公司開始有點改觀...都唔係無衫揀既...不過真係要去親自揀啦...因為sales根本好難了解自己有乜心水...自己睇o岩隻色再試就ok好多!!


可能睇過下 Princess 同埋紫水晶 o個 d ...都係大概呢類款...公主式...um...幾廿歲仲扮公主...哈哈~~ 不過我又受到呢類...太成熟的反而唔係咁o岩我呢~~!!


都可以考慮下 couple 囍揀唔到都可以返黎呢度租埋o個件...心目中是紅色 for 敬酒...不過我想係件特別 d 既...希望 couple 囍 o個幾件我可以 carry 到就好喇!!  而送客我會揀 A-Line 的款...應該會是那件淺金色 A-line 縛蝴蝶的裙...個型幾靚又夠簡單呢!  而仲有件外影婚紗就要再看看...之前hold的那件雖然好看,,,但又似乎較簡單了...


 


沒有留言:

張貼留言