2009年6月14日 星期日

提早慶祝父親節

距離父親節仲有一個星期...不過今晚因為人齊...連埋大細佬既外父外母...total 成九個人...好少咁人齊呢...所以決定提早同兩位父親慶祝啦~~~


o係沙田...我地都係去開皇都架喇...味道 ok 價錢又唔太貴...而且次次響o個度食魚都唔係好貴...我細細佬至鐘意就係呢樣喇!!


齊晒人就開始叫野...今餐都係入大細佬公司既數...所以兩位老闆ok就食大喇...因叫一圍套餐又驚食唔晒...所以叫左個 for 半席既套餐... sun 價 $1,038, 之後再散叫 4 隻乳鴿, 一份龍蝦伊麵...咁就等起菜喇~~~ 我老爸第一時間就話叫啤酒...成晚係咁叫人飲杯...哈哈~~~ 不過得我老爸...細佬外父同埋我細細佬's 女友飲...無錯!!  係佢女友飲...佢細細粒但係酒量相當驚人!!!  普通男人都唔係佢手腳~~嘿~~~ 佢只有5呎2左右但不到90磅的身型!!  不折不扣既女中豪傑...哈哈~~



之後經理走過黎話條魚好細...不如加 $180 改條大杉班啦...咁是旦啦~~~


好快就黎左 d 乳鴿龍蝦伊麵...個個都好肚餓咁...頭幾樣野都無人記得影下相咁...@@~~


跟住上其他菜...碟碟都超大碟 @@!!!  食完乳豬同翠玉瓜大蝦球時...我都已經覺得飽了...之後記得影下相...大合照啦~~~ 不過響細佬部相機度...


我部相機成日只係要黎影阿細同食物咁...



你地睇下我細細佬將條大魚化骨呀...無錯...!!  佢係食到最後只有少少骨剩既!!!  上次睇到酒樓阿姐呆左...仲話大開眼界呀!!!


o拿~~~無呃人架...真係牒牒都超大牒架~~~~ !!!



不過食食下...開始覺得有d問題...!!!!!   點解隻乳豬係全體既?!  隻雞都係成隻喎!!!  o個兜翅成個面盤咁大...食極都食唔完咁...!!!  o個盤鮑片同瑤柱咩咩菜...我都已經唔想食了~~


望下隔離檯...坐成16人...上既菜份量同我地好似一樣咁...阿經理唔係寫錯我地一圍嘛?! 


臨尾o個個甜品...我諗住留肚食架嘛...桂花糕平時我都幾鍾意食架嘛...點知呢個好重紅棗味...um...好怪味丫~~


之後食埋生果...埋單...個侍應都開始覺得奇怪了...明明上既應該係全席...點解寫既係半席價錢...所以拎左入廚房問啦...搞左幾耐下...不過可能佢地真係自己搞錯...所以都係收我地半圍既價錢...加埋之前加既野...埋單都係 $1,5xx... @@!!


我爸爸買左六合彩唔中...中左餐大餐食下~~~!!


不過總係覺得唔係幾好意思咁...好啦...中秋我地識做...會幫你地買月餅劵架喇!!


***


買左個羽毛球拍同件波衫比老爸...收到不知幾開心~~ 呵呵~~


而阿 B 就買隻藍色錶面既精工表比佢...好靚架~~仲即刻帶住添...


大細佬送左對波鞋比佢...佢猛話鞋頭闊著得好舒服~~


細細佬就送 $$ ... 佢收到一樣開心~~!!   ^__^


黃老闆...身體健康呀!!! ^^


 


 


 


沒有留言:

張貼留言