2009年6月21日 星期日

笋崗行

噚晚響沙田買左樣野響結婚o個日用...正搵緊文具中...突然醒起今日會上深圳...咁不如去一轉笋崗先啦...真即興@@!!  呢個就係我地喇...從來唔會計劃下先做既~~~


明明話早d上黎...都差唔多下午成點鐘先黎到!!


我地兩個懶人...一出關就走去搭的士...實在好熱啊~~



呢兩個"商場"...其實賣文具多...真正賣結婚用品既其實唔太多...不過真係平過金都賣既就真既!!   所以最好寫定大概要買D乜...上到黎買完就去搵其他節目就最簡單快捷~~~


首先我地去搵文具...問極都唔知咩叫 CUT 相角...成日拎部打孔機比我地...UM...都係算喇...響 HK買啦... 買左支小熱溶槍同幾次膠條 (RMB10 + RMB2 / 6pcs)...上次本來想o係德祥買架...好彩佢無貨咋...成三四十元一枝...@@~~ 如果買左我就溶左自己喇!!


去到好多 blog 友幫襯既鵬鵬...我地拎住個迷你子孫桶覺得幾得意...不過都唔知應該問邊個幾錢先啱...其實店裡面仲有另一pair人響度買野之嘛...咁都無人理我地...咁我地唯有去第度睇下先...呢間野我地黎過幾次架喇...不過無次有人理我地...或者我地個樣唔似有幫襯既人掛...我想響度買個囍字蠟燭的...~___~"  係呢間我先見到咋...唯有下次比多次機會佢做到我生意啦~~


跟住周圍行...都唔記得行到去邊座既頂樓...買左兩個花籃仔...我唔知 HK 賣一個花籃幾錢...不過見順眼就買左兩個 (RMB30 x 2) ...仲買左幾個衣架 (RMB28 / 4pcs)...幾靚架...有 lace有花花有絲帶咁 ...姣姣地啱晒我...呢間價錢企硬...點都唔肯減...唉...我地係最易放棄既人...所以只有乖乖比 $$... 天時熱...人就會失理智...不過後黎發覺佢地收少我地10蚊...@@~~


去睇下d花籐...不過阿B都未諗惦點佈置...所以都係得個問字...又要遲D先買...都好既...費事通屋放...家下屋企已經亂到唔可以招呼人黎玩喇!!!!! 


本來想買d絲花...不過我都未決定用咩款式花球...所以襟花手花呢個項目又要延期進行喇...而且太多款式...我既選擇恐懼症又發作了...所以都係決定遲d先再買啦~~ 或者...到最後買現成算了...皆因我實在太懶了~~~


買左D籐波波 (RMB30 / 16pcs)...我地見幾得意...用黎擺響 receiption 丫下d地方應該唔錯喎...其實我地都無乜計畫...見到就話咁咁咁...不過都幾開心丫...幻想下o個日係點都好丫~~~呵呵~~~~ 老闆娘好 nice ...所以我地都無乜所謂就買左呢d唔等駛既籐波波喇~~!!


之後買左d利是封...囍字紙杯 (RMB6 / 50pcs)...花瓣 (RMB2 / 100pcs x 4)... 其實仲有好多野未買齊...不過無咁多手拎野喇...下次再黎掃貨~~~


我細細佬成日都話想要隻七仔...都唔知有乜咁得意...RMB5 求其買左隻比佢了左佢心事...哈哈~~~ 另外見咁熱...買左把大口仔老翻扇 (RMB5)...幾搞鬼架...按個制識彈開黎架...如果識自動撥涼就 Very Good 喇...熱到痴左~~~~


以下物品就係今次同早前響德祥買既收穫喇~~~~ 支閃拎拎既指甲油同埋d星星電話繩係阿B買既...佢要黎做佢既神秘 project架...哈~~~唔通佢想扮女人比個驚喜大家?!



丫...幅大口仔 Puzzle 係響 HK Jusco 買既...貪得意影埋黎充數o者~~~ 特價架...HK$30~~


行左兩個鐘左右...其實我地未行完...不過約左大細佬響金光華等...所以要徹退了...!!


對於講價...我地真係唔在行...下次要帶埋大細佬黎先得...佢成日流連深圳...係佢先搞得惦d大陸同胞呢~~~~


3 則留言:

  1. 我都好想去買...好多人都話果度平,我想買花籃仔同花瓣,花瓣o係金都睇係要成hk$8一包度.....花籃仔就唔知~不過你買果2個都好靚~~我極少上深圳...所以唔知點去其實,係咪一上的士就話筍岡?
    [版主回覆06/28/2009 21:36:00]係呀...我地一上的士就話去笋崗...大約廿幾蚊左右...
    我知有巴士可以去架...不過要 search 下先...搵到再post出黎丫 ^^
     

    回覆刪除
  2. 個衣架同花籃好靚呀~~~~我都要買!!!金光商場點去架?
    [版主回覆07/04/2009 10:56:00]你得閒都上去睇下丫...仲有d係圓型 size 既籃都好靚架...!!
    仲有 d bear bear 介指座都幾靚...金都賣成百元一個...o個度廿幾三十蚊就搞惦~
    金光華商場響國貿站...即係出關後搭地鐘搭一個站就係架喇...一出閘就係商場~~ 好多名店架~!!  車費 RMB2~~

    回覆刪除
  3. 我都有去芛崗買嘢呀!! o個到啲嘢真係平過香港, 加加埋埋都慳唔少架!
    [版主回覆07/07/2009 01:20:00]真係平好多呢!!  所以下次再去我會行耐d...賣埋其餘d野...
    而且好多 blog 友都會上去買回禮d禮物...都平好多架...!!

    回覆刪除