2009年6月8日 星期一

除穿耳的耳環

放工去左朗豪坊 Isabella...今日係我除第一隻打耳孔既耳環既日子呀...!!



樣樣都驚驚青既我...心情都幾緊張...我都唔明自己點解超級怕痛!!


個 sales 幫我除左兩隻耳環黎清洗乾淨...跟住幫我磨鈍支針...之後話教我戴...佢示範戴左一隻比我睇...跟住叫我戴埋另一隻比佢睇...好大壓力!!  @@!!!


不過都好順利完成左...!!  終於完成我第一件為結婚做既事...哈哈~~~


不過...返到屋企再除時...可能我之前整傷過未好...上次做 facial 比人整到 ><"


所以有少少血流...唉...唔敢搞啦...遲幾日再試過!!


***


之後上左 food court 食野...成日見人食d 鐵板炒飯...好似幾得意...就試下啦~~~不過要等成廿分鐘呢!!!


終於等到了...我地叫左兩個餐...一個係黑椒牛肉飯...另一個係黑椒芝士海老飯...份量不太多...剛好...味道都 ok喎...係個牛肉飯辣左少少 o者~~~ 下次再食第二個餐先得!!


黑椒牛肉飯...自己炒埋一堆~~~食得!!



呢個就係黑椒芝士海老飯...都 ok ...不過相對牛肉飯就淡口左 d d ...



其實我仲未牙痛完...塊面仲係腫腫地的 @@!!!



1 則留言:

  1. 我之前都係去 Isabella 穿耳0架. 不過,我唔知點解時常都發炎,可能我日日都洗頭。
    係 Isabella 試戴,都戴唔到。 我試過,睇doctor,塗藥糕,都好唔番。
    如果,你都有發炎/傷,試0下用火酒洗,用完之後,就無再發炎,宜加戴耳環都覺得好 easy.
    [版主回覆07/18/2009 01:24:00]我都係日日洗頭...而且都每日好勤力用護理液清潔...
    耳仔表面無紅無腫架...不過左耳總係間中就有少少痛...
    原來可以用火酒洗架?!   咁我試下先~~ ^^
     

    回覆刪除