2009年6月21日 星期日

隔成個月先再運動!!

行完笋崗即搭的士去金光華...因為塞車...所以響對面馬路落車...在等過馬路途中...突然覺得個背囊好似比人拉住咁...我回頭望...發現有個人企圖拉開我背囊前面個袋既拉鍊!!!!!  好彩背囊條拉鍊唔太順暢...我朝早仲吟吟噚噚埋怨條拉鍊廢~~ 幸好幸好!! 


佢只係拉開左少少...我話比阿B知...o個個人先識放開手...幾驚佢見東窗事發成個搶走呀!!!  我仲有部相機同本記事簿響入面架!!!!  


o個個人仲大膽到完全漠視我地呀...只係見佢同遠處既人打左個手勢...我地估佢既意思係失敗左!!  大街黎架...而且我地周圍都仲有人...真係超大膽呀!!!


佢個樣唔似我地中國人...阿B話佢應該係新彊仔...大細佬話新彊仔就好D...只係會拉人地拉鍊拎野...如果係湖南湖北o個d就會 "界" 爛個袋拎野架!!!


好驚呢...!!   事後為左令自己無咁驚...仲搞笑同d朋友講...至驚佢拎走我本記事簿...因為好多結婚既野...行程都寫晒響度...如果無左就大鑊...!!   有個衰同事問我 : 有冇 backup??  口亨!!!  仲叫我拎去影印做 backup呀!!!! ><"



呢個就係今次既出事背囊喇...我剛買左幾日...第一次用咋...仲諗住好抵...因此原價四百幾...之後特價三百幾...我再用cash dollar ...最後只係用左 $140 就買番黎既黑仔背囊!!   我貪佢夠簿身好輕囉~~~ 好彩條拉鍊唔多順o者~~~



之後為左定驚...去左 "燒東西" 食我至鐘意既 " 魚翅餐 " ...嘿嘿嘿~~~~


登登登...... 即叫即做... RMB10...



我無呃人架...呢個餐真係叫 " 魚翅餐 " 架... 魚 = 秋刀魚...翅 = 雞翼...個餐牌係咁寫的!!


仲有個餐叫 " 鮑翅餐 " ...即係 鮑 = 小籠包... 翅 = 雞翼...如果改魚既就 " 飽魚餐 " ...好好味架~~~~


響金光華商場...地鐵出口o個層行到尾既左手邊就係架喇~~~ 下次影埋個門面先得!!


***


未運動就食食食... !!!!   呢個係我既動力...呵~~


黎到主要目的都係玩 spinning啦~~~ 未夠鐘有堂...跑住步先...慢步都出晒汗...跑幾野都熱到痴根~~~ 今日天氣真係好熱...有冷氣都頂唔順~~~


今日唔知係咪高班d既呢...跴既方法好唔同...仲加左d舞姿入去...@@!!  跴單車做埋d跳舞動作...條腰又要擰...隻手又要 fing~~ 不過運動量大左好多啊...!!!   d 汗係咁滴落黎...我好少覺得出汗係咁爽的!!!


之後去玩步行機...玩左幾個字之後去沖涼 lu...做左兩個鐘頭運動...個人好似爽左...唔多攰咁...希望我有恆心落去啦~~~


不過...佢地次次做完運動都帶人去食好野...其實做黎都補唔番~~~@@!!!!


***


雖然上個星期已經慶祝左父親節...不過今日先係正日嘛...所以唔想黃老闆孤單一人渡過...所以我地約埋佢去食晚飯啤一啤啦~~~


細細佬唔黎做運動...所以無預佢~~~ 佢唱 K 就黎喎!!!  肥仔!!!  嘿~~~


今晚食中餐...五個人...叫到成檯野...不過真係幾好味~~~



父親節快樂!!!!


3 則留言:

  1. 呵呵....衰同事下話, 等我save低呢句先
    [版主回覆06/28/2009 21:22:00]哈哈~~~ 乜你對呢幾個字咁敏感?!  哈哈哈~~

    回覆刪除
  2. 真係好危險呢....下次記得小心d呀...
    估唔到真係可以咁架~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆06/28/2009 21:26:00]真係好倡狂架...!!
    不過我唔明...好多大陸女人身光頸靚...
    又可以若無事拎住名牌手袋...戴晒鑽石周街走?! 
    點解o個d人反而唔向佢地埋手呢?!  @@~
     

    回覆刪除
  3. 你要小心d喇!我都比個新彊細路拉過個背囊,同你一樣,又係拉唔到,我拎轉望佢,佢就施施然行開!行冇幾遠,我兩個朋友行我地前面,被個細路跟住,我知佢想偷野,佢東張西望,見我o係後面睥住佢,佢先走開~ 有次有個朋友,見到前面個男人被偷野,朋友叫前面個男人"先生"咁樣想提醒佢,點知聽唔到,個細路就叫朋友唔好多事!所以次次上親去到都將個袋放前面! 我都想知~d女人拎住個LV fing下fing下咁行東門,好似一d都唔驚咁?我地d香港人著得都好casual o者~
    [版主回覆07/04/2009 10:48:00]嘩~~咁細個就識恐嚇人添!?
    我諗係集團形式都唔定...!!
    所以上大陸真係要提醒十二個精神...!!
    係啦~~~ d 女人真係又 LV 又 Gucci ...但係都無有怕...真係好唔明!!  唔通佢地就係主腦人...?!  哈哈~~
     

    回覆刪除