2009年6月20日 星期六

第一次行珠寶展

公司的清潔阿姐比左兩張珠寶展邀請咭...叫我去開下眼界...!!


阿B話陪我去...佢仲話會記得唔帶張 Credit card 去...哈哈哈~~~ 我講比阿姐聽...笑到佢丫...!! 


第一次黎都幾緊張啊.. .保安幾嚴咁...仲要排 pass 先入到去...入場仲要 o都機做記錄...@@!!!



嘩~~~ 全場都閃呀閃咁...都唔知點開始行...心目中有樣野想買...之前睇過下出面d金鋪...都幾貴下...睇下呢度有冇心水先得...


行開間間都叫我地試下戴下...好似唔駛 $$ 咁...第一次試帶條七卡既鑽石鍊啊...好大粒...真係幾重手下...不過成七萬六呢...邊有 $$ 買丫...試戴過都心足 lu...呵呵~~~


睇到好多珍珠...鑽石...水晶...多到好似好假...@@~~  見到好多阿太...佢地真係黎掃貨咁...係咁試戴... 香港人幾時都係咁有米既~~


睇左幾間都唔係幾啱心水...去到有間叫萬利珠寶首飾...睇左好耐...有件啱心目中既 size ...不過咁貴...算啦~~~到我有 $$ 唔等駛先買啦~~~


阿B響度買左樣野比我呀...好鍾意...好開心!!  唔帶credit card...有 ETC都得~~!!  哈哈~~ 多謝你既結婚禮物...至於係乜...大日子o個日就會見到架喇!! ^^


不過個 sales 唔多 pro ... 用埋佢個放大鏡都睇錯我隻介指...不過我覺得佢唔識用就真...真失敗...我隻介指係有証書的...而且係半卡...佢肉眼都睇唔出有 50份?!   初時仲話唔怕得罪講句話我隻介指麻麻?!  當佢知道真相後...佢個樣好尷尬囉!!!  你識野唔識野!?  你係咪做呢行架?  之後仲問阿B係咪做呢行...阿B話只係買介指o個次上左兩堂...佢當堂無聲出...... 你唔會賣假野比我地嘛?!


***


買完想睇下d 珍珠耳環...不過都唔係幾啱款...


之後睇下d朱耳繩...我都係啱睇呢d多d...哈哈~~~ 發現有間賣銀器架...雙眼發光!!  我至鍾意銀架喇...!!   初時無乜人睇入黎睇架...之後多人到迫唔到出去@@!!!


用重量黎買銀器我都係第一次...原來銀真係好平...怪唔得我d 朋友成日話我...鍾意d平野...但係就用好多 $$ 黎買 d 唔值錢既野~~~ 例如: Tiffany... agnes b 既銀飾...!!


係咁買買買...阿B都有買架...不過佢買英文字...大 "J" 大 "B"只係十幾廿蚊 ...細"J"細"B" 都係幾蚊一隻吊咀...Tiffany...agnes b...實在令我又愛又恨 ><"


買左 3 對耳環...簡簡單單既心型...圈圈o個對係 K金黎...響第二間買既~~ 呢對成5舊幾...@@~~ 阿B叫我買啦買啦...咁就買左...之後我覺得其實都幾貴呢~~



呢隻3色介指好特別...係立體既...戴響食指好靚架~~~ 另外蝴蝶係我既偏好...所以就唔駛諗就買埋啦~~



仲有橙色既銀器...好少有... 個心型鍊咀係立體的...因為幾重下...係咁多樣野中最貴既...買左兩個...其中一個準備送比...............某位同年結婚的朋友!!  用黎紀念我地同年結婚呢...呵呵呵~~~~ 用條長d既銀鍊黎配...好睇又型呢~~~^^ 


條心型鍊係我至鐘意既...



其實我入左呢間鋪兩次...如果一次過買滿 100g 有折呀...後黎阿B係咁哦我...話我蝕...哈~~~因為我唔要隻銀手鐲...佢覺得幾靚...不過我隻手瘦...我對手鐲麻麻地鍾意...所以唔要囉...佢話我而家已買左80g...加埋隻手鐲 (30g)...即係比而家應該平200蚊呀...呃...唔買野都比人話...真係第一次!!!


最搞笑係...我地買完第一次時...開單都搞好耐...因為張單係人手抄寫...寫 no...重量及價錢... 之後行行下...諗諗下都係買埋對心心同埋o個幾隻介指...所以都係返轉頭買...阿B見人多就叫我自己入去...不過睇睇下...我見少人所以想搵佢研究下買邊款好...打比佢又唔通喎...所以我係咁望出面...個sales好搞笑...話比我知阿B響遠處講緊電話...@@~~~!!!  咁都認得我地?!  之後仲叫佢同事幫我叫 "o個個著藍色衫既男仔" 過黎... 哈哈哈~~~


之後比錢...個收銀仲搞笑...好大聲對住我話 : 又買?!   佢個樣真係好搞鬼的!!!  哈~~ 我地真係咁易認咩?!  d 人見過我地一次...成日都認得既?!  真係唔好做壞事...實比人認得出...哈哈哈哈~~~


我只係可以買呢d 玩具架咋...不過都好開心呢...戴呢d無咁大壓力...唔見左都唔心痛...heehee~~


呢度太大喇...仲要分幾個hall...我地只係行左一個hall 咋...都行左3個鐘有多...


珠寶展真係令我大開眼界...下次都想黎...嘩哈哈~~~


***


之後去左尖咀 Tiffany 問野...無貨留底左電話...um...希望有貨啦~~~my dream呢!!!!


再搭 MTR 去旺角睇腳架...不過佢睇唔啱...我話送支好D既比佢...貴D唔緊要...至緊要係輕身D...佢成日腰痛背痛...唔想佢負擔太大呢...!!


夜晚響朗豪坊又食 Pepper Lunch...兩個都係食牛肉炒飯...好香好好味!!! ^^


 


沒有留言:

張貼留言