2009年6月12日 星期五

霸地盤?!

噚日下午酒店有位小姐打電話比我...話同一日擺酒o既另一對新人會佈置條樓梯...聽左初時都覺得ok丫...佢佈置埋我地就可慳番一筆啦~~


不過位小姐既語氣又麻麻地...佢話比我知到時對方march in 時...條樓梯會 block 左唔比人用...咁我問佢咁我地d 人點?!  佢話可以搭 lift 上黎...而且條樓梯都係近對方一 d...?!  臨尾仲話循例要知會下我...?!  之後佢收左線...


越諗越覺得有問題...好唔忿氣...點解之前唔同我地商量下呢?!  咁我打番比我地既負責人 yanny...佢話應該係另一位 nancy 小姐搵我...而佢唔知咩事?!  下?!  咁佢話叫 nancy小姐搵我再交待下...搞錯?! 


之後 nancy 打番比我...我問佢究竟知唔知我地都o係酒店做註冊...如果到時對方要 march in...我係咪所有客人要匿埋?!  receiption要搬走呢?!  佢話我誤會佢既意思喎...只係會阻我地幾分鐘...仲話條樓梯其實近對方一D?!  姐姐...我上過黎睇過啦...條樓梯對正我地既 receiption架...!!  之後佢可能感覺我開始不滿...就將話題轉去請帖度...問我幾時黎印帖...我話比佢知而家未定...我問佢...咁以後應該搵 yanny 定搵佢呢?!  佢又答唔出...咁算啦...我都費事再同你講啦...!!


***


真係好唔甘心...咁即係點?!  係咪先開口既就霸得就霸呢?!  我唔希望到時佢地將條樓梯個人化喎...更唔想佢地印d名呀樣呀響d 樓梯既裝飾上面!!  條樓梯公家架嘛...你咁樣搞法...我 d 客人黎到好似好混亂囉...!!


今日阿B打比 Yanny...大家講清楚會好d!!!


Yanny 話比我地知對方好小朋友脾氣?!  佢地話既然係咁要share用...佢地用左 $1,000黎佈置條樓梯...咁要我地比番 $500喎!!!!!   ok...!!  你咁講得出...$500 算係咩呢?!  咪豪比你囉!!  原來佢地真係諗住佈置左就可以私有化架?!   早講嘛...我用 $2,000 黎佈置囉...你比番 $1,000 比我囉!!  真幼稚!!  .\  /.  我相信我會搞得仲好睇添...


對方會響大概九點幾先進場...咁咪ok囉...我地約左律師八點半...大家既時間應該唔會撞...到時唔駛將 receiption 收埋啦~~


不過我覺得酒店處理得唔係咁好...其實呢d佢地可以控制到架嘛...可以話比對方聽公用既唔可以想私有化囉!!  有d規則你可以定架嘛!!  仲想叫我地兩家人出黎坐低傾下?!  唔係有病下話?!  可以傾到既咩?!  到時傾唔惦擺酒o個日係咪要面左左...扎晒馬呢?!  真頭痛...估唔到無拉拉要煩埋呢樣!!


yanny話對方如果要放易拉架在樓梯口...咁應該我地都可以放...其實我又無乜所謂擺唔擺...擺酒應該係開開心心...我都想向對方說句恭喜...點解要咁幼稚玩霸地盤呢!?  ~___~"  霸唔到又即刻反晒面咁...!!


本來想約 yanny 聽日去睇房傾細節...不過佢又放假...而下星期佢又約左客...真係煩上加煩...


好心煩...


就係呢條樓梯啦...唉...其他既都未得閒去影呀 ><"



***


夜晚約左朋友出黎補祝生日...哈~~成個月後先黎補祝...今晚響又一城既又一棧食上海野...d 餸都ok...係等牒賽螃蟹同拔絲蘋果耐d o者...!!  阿裙話...等左一粒鐘...食左唔駛一分鐘...哈哈哈~~~


仲有...呢家野d食物名稱好搞野下...





 


2 則留言:

  1. 咁都得...唔係瓜......好似過份左D  WOR
    你有冇個場個場呀?POST上黎俾我地評下理呀^^
     
    我路過見到都鄧你唔抵
    [版主回覆06/15/2009 23:19:00]條小型旋轉樓梯上 1/F...如果佈置左用黎進場係幾靚既...
    我地都有諗過...點知唔夠人快開口先...而且之前講明公家用係唔可以放私人野既...不過唔知點解o個邊既 sales 咁處理...
    我地會再搵酒店D人傾...無拉拉都要煩多樣...~___~"

    回覆刪除
  2. 我覺得好無理由囉, 你記住叫佢俾個design 你睇下, 一陣核核突突咁會影衰你, 好似你咁話, 如果唔靚, 你出2000 攪靚佢, 叫佢俾返一半... yeah~~
    support 你呀 ~~~~  
    [版主回覆06/19/2009 01:36:00]下個星期再約傾下細節d野...
    而家煩在對方應該早過我地進場註冊...而且時間都幾近下...
    驚佢有延誤...到時會影響我地囉...好煩呢~~

    回覆刪除