2009年6月28日 星期日

花球款式

婚禮上花球既地位其實係好重要...所以我都幾注重呢個小角色的存在...


我喜歡用真花...我覺得婚禮一定要用真花做花球才像出嫁似的...可能呢個係我少少的固執及少少的堅持...總覺得用絲花球只像拍婚紗照...哈哈~~~ 我要用真花黎提醒自己真係出嫁呢...否則我又會好似影婚紗相時咁 hea 了!!! ^^  或者這是好幼稚的想法...


一話結婚其實第一樣留意既就係花球款式...哈哈~~~ 原來阿B都有要求的...佢叫我唔好用向日葵...因為個襟花會唔靚喎...@@~~


實在太喜歡大牡丹花...可惜十月唔係花期...多少有點失望...那也沒辦法罷~~ 而玫瑰又好似太普通...蕙蘭又好似娘左D...其實我鍾意屈金香的...不過我覺得做花球係唔靚的!! 


心目中大致有呢幾款...我麻麻地鍾意拖尾款式...因為怕麻煩...二黎自己又唔高...拎咁大抽野仲顯得自己矮小...



其實好中意中間o個款...不過同我個絲花球實在太似了...所以可以 out lu...粉紅色同粉藍色襯婚紗影相應該幾柔和幾好睇...應該可以中和我既粗魯...紅玫瑰o個款著褂應該幾靚...全身紅噹噹喜氣洋洋...橙紅馬蹄蘭因為偏好shinhwa才選的橙色...不過又似乎太搶眼了罷...哈哈~~~ 不過馬蹄蘭都係我既次選...會唔會影得個人瘦d ?! (妄想症又發作中......) 不過襟花整出黎又唔多靚...(要考慮埋另一半...呵呵...我幾細心呢!!!)



繡球花真的很漂亮...不過很吸水...我驚個花球捱唔到成日~~~


再留意下先得~~~


 

秋子花藝


 

Agnes b


 

Solomon


 

JM Flower Workshop


 

Lip's Flower


 

Miracle


 

TriniceFlower


 

卉豐


 

繽紛園藝


 


4 則留言:

  1. 我都諗緊用咩花球呀!! 真的花多眼亂呢!!
    [版主回覆07/07/2009 01:11:00]係呀...真係花多眼亂...!!
    到而家我都未諗定要咩花款咩顏色呀!!
    你會去邊間訂呀?

    回覆刪除
  2. 我未婚夫個阿嬸識整花球, 佢叫我話俾佢知我想要啲咩款, 就話佢知wor!! 但佢唔係開舖頭的, 所以唔會sample相俾我睇, 我唯有要上網睇吓有咩款啦!
    [版主回覆07/08/2009 01:02:00]咁叻既?!  咁可以慳番一筆呢~~
    咁你鍾意咩花呀? 
    我想用繡球花...不過驚唔到一日啊~~

    回覆刪除
  3. 其實, 我無乜話特別鍾意咩花, 但我鍾意紫色, 不過又覺得紫色花球襯褂唔靚, 襯婚紗先靚, 所以都唔知點好?
    我聽日講繡球真係唔係擺到咁耐噃!! 或者你影婚紗相時有無用絲花球呀? 一係夜晚用個絲花球囉!! 我諗只用上午應該沒問題。
    [版主回覆07/10/2009 09:01:00]係啦...紫色係靚...不過襯褂效果麻麻地...
    又無理由要多個紅色花球 for 褂嘛...真係幾頭痛...
    10月無大牡丹...唔知有冇小牡丹呢?
    如果用風信子好無呢?   要再爬下網搵資料先得...

    回覆刪除
  4. 我有可能要兩個花球呀! 我家姐話佢之前做姐妹跟朋友學過吓整花球, 佢話若果我整細細,又唔太複雜既花球可以幫吓手wor!!
    但我又諗接新娘時,個花球既出鏡率都幾高,唔知佢整得靚唔靚呢?
    [版主回覆07/13/2009 23:51:00]唔緊要啦...你叫佢地早d整左比你...
    到時覺得唔ok再訂番個應該仲黎得切...
    你會唔會有拋花球呢個環節呀?
    細細個用黎拋比姊妹咪得囉~~^^
    我都會拎影婚紗相o個個黎做後備...
    因為下午會影外影...驚d花真係殘得快呀~~

    回覆刪除