2009年6月18日 星期四

壹誓証婚 - 婚前工作坊

2008年3月6日又是一個值得紀念ga日子


我們上了壹誓證婚服務An Oath Celebrant Service


簽署擬結婚通知書


簽完之後要參加一個一小時ga婚禮前工作坊


本身都奇怪點解要坐一個小時聽野


聽完之後就發覺獲益良多!!


而且我覺得我 join壹誓證婚服務好明智tim!!!


 


主持工作坊ga係佢地ga律師--黎耀


佢份人又風趣又幽默!!


佢好詳細咁介紹左個結婚程序


仲教你地點樣可以有個難忘ga婚禮.


 


佢解釋難忘ga婚禮不在於場地不在於佈置而在於---人


即是兩位主角新郎同新娘!!


因為你ga來賓就好似睇球賽ga觀眾,


如果你地好投入咁踢, 佢地就會好投入咁睇,


而end up就會有好難忘愉快ga婚禮!!!


 


佢總結左佢地主持ga婚禮


而得出好多寶貴ga經驗提醒我地,


而佢主要提醒左新郎哥個日好多細節!!


 


1. 老婆march in 時唔好心不在焉, 左顧右盼,


而要面向走廊把目光一直盯著你的新娘子.


 


2. 新郎要向前行迎接新娘子,


還要和新娘爸爸說一些話才把新娘子接來, 不要搶!!


 


3. 全程是全程要拖著新娘子,


不要令她好像被人放置一旁,


(其中有很多橋妙,


怎樣可以不放手戴介子


和走位等等我下次再畫圖和大家解釋)  


 


4. 如用介指枕要想好綁法可以單手拿出介指


以免拿不出來令氣氛變得不莊重 


(佢地有得賣一種介指枕係打到一個單繩結,


你地最好問定賣介指枕的地方怎打結才買)


 


5. 新郎哥請辦別清楚那一隻是新娘的介指才拿起,


因為很多新郎哥隨便拿一隻,


最後自討苦吃,


因為你的娘子是會硬把那小小的新娘介指


戴入你的手指才肯罷休!!


 


6. 為了影相好看, 不要遮住晒新娘子隻手,


要用左手輕輕地托起她的左手,


右手不要擒拿手咁拿介指,


正確方法是:



 


 


7. 不要看著誓詞宣誓,


你是在對新娘作出終身的承諾


請含情默默的望著她講出承諾!!


(壹誓證婚服務的律師是會輕輕在耳邊提你的)


(沒有人提示的新郎請你背了這簡單的誓詞吧)


我請在場各人見證: 我XXX願以你XXX為我合法妻子


 


8. 一定要帶新郎、新娘、兩位主婚人的身份證明文件正本!!


聽聞有D新老爺個日會換新銀包,


不過裡面係冇身份證ga


 


9. 頭紗太長掀起時要小心掀起時動作古怪,


可以先用捲ga手法捲到新娘ga鼻ga地方再做掀ga動作


(試婚紗時不妨先練習一下)


 


10. 錫新娘moment: 新郎不要向前傾地kiss新娘


先不妨做下眼神交流


向前貼緊了新娘後再 kiss會自然d


錫新娘---其實是代表這個承諾、


這個婚姻法律你願意加上火漆來遵守


是一個別在意義的一吻


所謂seal it with a kiss


請大家enjoy這一刻


 


11. 以上咁多點新郎新娘最好多先預習幾次


pratices make perfect


沒有留言:

張貼留言