2009年6月18日 星期四

尋找姊妹裙

為左影相出黎想靚d...所以一早已決定所有姊妹裙都採用同一色調...而同一系列當然更好...不過實際會幾難...因為班姊妹什麼身材也有...很難可以選用同一款式...其實我鍾意紫色的...不過這色系應該唔係個個接受到...另外亦因為其中一個姊妹已自行買了米色的短裙...所以就向這方向走罷...(1)米色 (2) 短裙...款式再自己揀...咁樣會唔會簡單D呢?


本來只買5條就ok了...不過伴娘不太滿意早前在溫馨租的長裙...不是款式的問題...原來她根本不想著長裙@@~~!!  所以唯有安撫她...買條短裙比佢 for 朝早著...夜晚先著o個條米色長裙啦...!!  其實我無乜 $$ 架喇...不過如果幾百元可以令到大家開心既話...我覺得都值既...!!  而買左裙o個位姊妹...我又唔想個個有佢無咁...所以決定買埋比佢啦...佢反對架...不過我係要佢要...heehee~~~^^ 


既然有要求亦唔想姊妹們周圍搵衫...而且租又不化算...這條裙就當是送比姊妹們的禮物...等佢地可以著新裙...又唔駛鏡住怕整烏糟啦...而我一早決定唔租 cocoon 褂啦...省下來的就用作買姊妹裙啦...哈哈哈~~ 希望各位都會滿意啦~~ ^^  至緊要大家開心嘛!! 


***


近日都有留意d姊妹裙...先前去百利及金都睇過下...其實顏色...款式及質素都係差唔多...有某幾間比較多款式...金都唔駛諗啦...租重貴過買呀...不過上網睇過好多姊妹做姊妹裙時遇到既問題...其實都幾煩...又驚遇到黑店...不過都好難分...只有希望自己好彩啦~~~


問過下睇過下以下幾間...唔想再行喇...仲有冇提議呢?


(1) 傾城婚禮 (2393 3788) - 金都 3/F


      開價 $350 (rent only)...仲要係六條以上先有呢個價...係咪傻架?!  買就過五百喎~~ 即係呢間可以不理~~!!  


(2) Formula (3586 9827) - 百利 1/F


      短裙 $350, 長裙 $430, 間鋪幾乾淨幾整齊... d 款都 ok 多...都係 d 大路款... 不過我上次去問時係 $280 架...家下我話做七條...佢反而話 $350...@@!!!  電話問同當面問差咁多既?  咁係咪當面問好D呢?  做一條又平過做七條?  @@"  海鮮價?!


(3) Exing (2735 8289) - 百利 G/F


      http://www.flickr.com/photos/exingsquare/page7/


      呢間網上幾多人講...有好有壞...我打去查詢時...態度好ok (可能我未落踏 @@")...比較多款...而家佢做緊優惠...不過落單要繳付全數...到時佢地既態度會唔會突變呢?! 



(4) PLOVEE WEDDING SERVICE (3741 0610) - 尖沙咀金德大廈 4/F 


     呢間未去過睇...問過價錢係至平的...態度又係好友善...又係有人用過 ok 亦有唔 ok...短裙 $198, 長裙 $298


(5) 天麗 (ANGE) (2302 0231) - 百利 G/F


      http://www.ange.com.hk/index_topic.php?did=67520&didpath=/41503/67520


      未去睇過...只係上網睇到...幾多款下...打電話問過資料...最貴呢間添@@!  短裙 $399, 要兩個半月先起到貨... over budget添~  唔知有冇價講既呢? 


(6) 一心一意 (3151 7192) - 百利 G/F 


        http://www.1312wedding.com/ 


        訂造 $250 一條....


***


幾間大致上都要預約...不過我應該會上去睇左先...無理由成班人上到去...睇唔o岩就拉大隊走架嘛...或者會睇啱就鎖定目標join 左 package...再叫d姊妹去揀衫...要集齊所有人一齊去好似有d困難...儘量啦...我都唔想走咁多轉...希望順順利利啦~~


綜合上述...大概估計一條裙約 300 蚊左右...當然越平越好啦...慳得一蚊得一蚊嘛...希望達標...!!  又要開始煩了... 再睇下先...一般一個月都起到貨既...


如果定好左邊間就會約埋班姊妹去揀衫啦...其實我都知話就話度身訂造...其實係分 S, M, L o個 d standard 野黎再度身改...希望唔太過份同谷氣就心滿意足了...


越黎越覺得...比 $$ 人賺之餘...仲要低聲下氣咁接受不公平的待遇...呢個世界真係變左了...


***


而家先醒起...本來諗住個 backdrop 係米白色...咁班姊妹咪痴晒埋牆?!  唉...又多一樣煩...轉咩色好?!  轉衫定backdrop 顏色呢?  轉邊樣簡單d呢?!  backdrop用粉紫加白色好無呢?  千多個問題...有人叫我是旦...是旦都要有個決定架嘛...就係決定唔到先煩嘛!!  近黎心火好盛...... 


近日很討厭呢個字 " 火頁 "...成日都圍繞我...搞一個婚禮...駛 $$ 就好似倒水咁...我爸爸同埋細佬o個d 都未搞呢~~~ 唉...自己o個d而家變得更加無心機搞...著便服算了~~ 有時駛 $$ 駛得值我都無所謂...因為都係預左駛架啦...但如果駛左 $$ 仲一肚氣既...我就覺得唔甘心囉~~


 


 


3 則留言:

  1. 但係好多姊妹comment係姊妹裙鋪頭都受到不禮貌or 不負責任的case......所以..真係要小心d呀.........:)
     
     
    [版主回覆06/26/2009 08:59:00]我都驚遇到呢d衰鋪頭呢..!!
    希望唔駛嘔血就好喇~~!!!
     

    回覆刪除
  2. 我好鍾意紫色架...
    不如你結多次婚, 比我著紫色姊妹裙丫?
    [版主回覆06/26/2009 09:00:00]你著條紫色底裙囉!!  哈哈~~

    回覆刪除
  3. 多謝你D資料啊!! 我都煩緊姊妹裙未搵到!
    [版主回覆06/26/2009 09:00:00]大家一齊努力啊!!! ^___^
     

    回覆刪除