2009年6月20日 星期六

真係咁抵?!

以下是朋友介紹...我未親身去食過...唔知係咪真係既呢?!   金光華...就係我地做運動o個個商場啊...下次做完可以去試下呢~~~ 又食?!  咁點減肥呢?! @@~~


* * * * * * * * * * * * * * * * * * *


吃足六小時的上井之旅



等到頸都長埋既長假期終於都來到,咁難得當然玩大佢,相約老友到深圳三日兩夜勁食之旅﹗




深圳金光華既上井精緻日本料理

怕無得食我地五點已經o黎到,岩岩有位可以入座﹗

乜鬼都任食,你想到的日本料理都有,可惜的是沒有紅白酒供應,只有啤酒及清酒梅酒等任飲,如果有會更盡興﹗






大花甲蒸蛋,蒸得又滑溜又香,食家大讚﹗



日式海鮮湯以的骰的茶壺上枱,用蝦、蜆及蟹肉煮成,吃得出的鮮甜﹗



酒水任叫當然唔同佢客氣,梅酒平時好少飲,試下先﹗

酸酸甜甜相當醒胃,唔餓都飲到餓﹗上井呢次大鑊了


燒鱈魚扒好香牛油味,食落肉質軟熟無腥味,不吃魚的我也吃了一塊﹗



燒芝士蝦蝦身爽口又彈牙又大隻,配上微溶的芝士同吃,正﹗



燒響螺片能吃出微微的清香,有咬口亦甜美﹗



呢度必吃回本之作,就係任食刺身


唔差架﹗睇到都覺得新鮮﹗


老實講如果你吃得到刺身的話,一個人食碟呢個刺身拼盤已經差不多回哂本

當然刺身味道未能與香港貴價的相比,不過如與三十幾蚊碟的元氣元綠等比較,我覺得上井的更鮮甜同新鮮,應該是因去貨快,人人都叫,刺身師傅就慘喇,切到手唔停﹗唔方唔新鮮﹗



連一向任食場必難食的海膽,也毫無腥味,不過略欠海水鮮甜﹗



有刺身點可以無清酒﹗不辛辣有米香,甜甜的很易入口﹗


海鮮方面,燒芝士扇貝很好吃,芝士內有金菇、冬菇粒及煙肉提鮮,更惹味﹗



燒蠔夠哂大隻,配上金蒜同吃肥美動人﹗



日式牛肉刺身,食落好軟熟又香又無渣,無腥味血味的,值得一試再試﹗



燒鰻魚相當肥美,友人一路吃一路讚﹗



從未吃過的溫泉蛋都係任食﹗不過我唔太頂得順生吃雞蛋味道﹗




雪糕就唔洗講,某女性友人一個人吃了六杯面不改容﹗



當然生啤不可少,是Asahi日本來佬貨,保守估計我地呢六個人飲左十五jug以上,咩都抵番哂﹗



食得飽飽地當然係玩下啤牌啦,無人理喎﹗

各有各食,職員見到都唔太黑面,仲幫我地不停加酒加食物,呢六個鐘真係辛苦佢地了﹗



最後仲一人一個魚子醬雞蛋作結,近乎完美﹗

最後幾個變態的人由五點吃到十一點,飲飽食醉埋單一人$188人仔﹗在深圳算是高消費,不過當你親身感受到自己吃了什麼喝了什麼,就會覺得抵到爛

比起上次來深圳吃的「大漁」味道更形出眾,樣樣都精緻又的骰,睇得出的有心機,食物種類更繁多,刺身更新鮮,環境亦更浪漫,未見有任何走單的情況,叫左咩食等一陣就o黎到,很不錯﹗

值得推介的一間自助場,來深圳要吃個飽玩得開心,來呢度無錯的了﹗

沒有留言:

張貼留言